God Morgon 2007-10-9 !
Har morgonfodrat och släppt ut alla fyrbenta i en stjärnklar kall morgon. Enligt väderprognosen ska det bli snö, så ettåringarna får nog åka hem från betet ikväll.
Nu är det frukost som gäller och sedan jobbet, åker lite senare idag eftersom dottern är ledig från skolan för att vara hundförare på älgjakten så det är ingen buss att passa.
Ha en bra dag!

Godmorgon i landet!
Här är vi sjuka, jag och Peter *snörvel* Ska strax gå och ge hästarna frukost och sedan väcka Sara. Igår var vårt internet dött, och när man ringer och meddelar att de nog har problem börjar de surra om kabeln sitter i… Som när något ljushuvud hade kört ner telefonstolpen, så den låg tvärs över stora vägen, då ringde jag telia, och hon började fråga om jag hade kollat mina telefoner… Men snälla du sa jag telefonsolpen ligger avbruten på vägen, jag lovar att det är det som är felet.
Ojoj, f se om jag orkar rida ikväll…
God morgon! I morse fick jag skrapa bilrutorna..det blir en frisk och härlig dag med lite sol. Ha det så gott!
God morgon!
Fullt ös idag. Vi lämnar landet i morgon kl 06.00 för en vecka på Malta, så det är mycket som måste hinnas med innan.
Ha en trevlig vecka!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Hej och godmorgon! Nu börjar jag återvända till livet igen efter ett relativt hektiskt år. Nu är utställningssäsongen över för den här omgången så nu får man passa på att ladda batterierna! Äntligen kommer tiden med "bara" vardagspyssel igen!
Dagen till ära ska jag ut och bara njuta av att finnas nära mina hästar, och insupa så mycket ork och mys från dem som jag bara kan! Härligt Liselotte med en vecka utomlands…Inte helt fel?!
Ha det gott!
God Förmiddag! Ledig! Eller i alla fall "hemmajobbande"…..Har en massa tvätt som skall fixas, fönster som skall putsas m.m. men eftersom jag är ledig t.o.m. torsdag, så slappar jag i dag, gör som du Anna, går upp i skogen, tar vovvarna med mig och myser med pållarna (fettbomberna….) Ha det så bra på Malta Liselotte, du slipper i alla fall inte hästar där, vi exporterar ju en massa gamla travare dit……
God förmiddag. Rätt lagom väder här idag faktiskt. :-) Ska försöka hinna med en runda med unghästarna idag och kanske försöka mig på lite fölhantering. Får se vad som hinns med då jag ska till läkaren också på eftermiddagen.
#3 Ha det så trevlig på Malta. Hade gärna åkt med som handbagage. Jag är liten vet du, får säkert plats i din minsta väska. 

God eftermiddag!
solsken :) Listorna har kommit och har ganska stor changs på plasering. Efter som hästar är kanon i träning nu. Men ikväll kommer min vickan och hälsar på :) Så måste göra lite läxor nu.
Ha en fortsatt bra dag.
Uhh trevlig resa Liselotte! Om du träffer på Helena med barn och man från Danmark, så hälsa, det är min väninnas storasyster 
Tack alla ni för hälsningar. Jag skall hålla ögonen öppna Signe, men just nu känns det som att jag skall försöka sove en vecka i sträck!
Liselotte
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~