God morgon! 2007-10-08
Åter en ny vecka. Den här veckan ska jag försöka komma igång med Tigerliljas tömkörning igen och det nya vindskyddetarbetet ska igång…Nu ska jag ut och fodra hö och sen är det dags att väcka barnen. Ha det så gott!

Godmorgon….
Skulle vart till Ö-Vik den här veckan men det blev framflyttat. Helt plötsligt har jag en hel vecka som inte är inplanerad…. Skall försöka avsluta en massa rbeten på gården. Konstigt att det bara går åt 20% kraft till de första 80%en, medans det går åt 80% kraft till de sista 20%….
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss
God Middag alla!
Sitter på jobbet och skriver, solen skiner och det är en fin brittsommardag!

Hej på er alla.
Här är man fast i skolan när solen skiner. Men skall hem sen och träna hästarna för det är tävling på lördag så man väntar ju på startlistor också :)
Ha en bra dag allihopa :)
Oj vad det blåser här! Men solen skiner så det gör inte så mycket. Jag ska snart avgå till stallet, ska bara fixa med lite annat först!
Undrar hur många kardborrar Hjördis har i manen i dag? I går var det åtskilliga i alla fall … *suck*
Hoppas att ni andra har en skön måndag!

God eftermiddag!
Jag är värkligen kanon glad! Mogwli ska starta på lördag och jag ska få se han :)..3 stycket mirabellavkommor på samma tävlingsdag. Men han är med i km (klubbmästerskap) Och hans hemmabana är solvalla så det gillar jag inte. Men Effi står ganska bra till. Men måste börja med so:n ska vara inne v. 44 och knappt börjat :S
God eftermiddag. Fy som dagarna springer iväg. Hinner knappt med hälfen mot vad jag borde. Men jag har i alla fall hunnit vara i stan idag och hunnit med några ärenden. Annars händer ingenting här idag. Sitter just nu bara och funderar på vad jag ska laga till middag. :-)