God morgon! 2007-10-02
Fortfarande mörkt ute och alla sover i familjen förutom marsvinen som "pratar"och leker i köket. Kom på att jag måste betala en räkning snabbt och så passar jag på att säga god morgon och hoppas att alla får en trevlig dag!

Godmorgon i landet!
Här smyger solen upp bakom träden, dimman leker tafatt över sjön och jag ska strax gå ut och ge hästarna morgonhö i mitt stall som numera har belysning! Trevligt när Peter har haft tid att göra något hemma:)
Dagen bjuder på att vara hemma, jag ska leverera några smådjur till butiken senare idag. Vi tänkte försöka sätta ihop russen i par idag när vi båda är hemma, får rapportera om hur det blev :)
Hej alla!
Försöker blinka gruset ur ögonen. Måste försöka jobba lite flitigt idag men et sär inte lätt med ett havererat program och en havererad dator…
Väldigt mycket höst ute nu, men det är ju oktober, så det är bara att bita ihop.
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

God morgon alla russdiggare!
Har vaknat på den bästa av sidor idag! Sonen red lektion på sin Qveiars LeilDis igår och gjorde galoppombyte!!! Är så skitstolt förälder idag! ….SKRYT…. han är bara en 8 årig, oftast lat pojk, men inte igår, då var han en superryttare och hans häst sen. Dis är fantastisk han är en 6 årig raring, som kan sååååå mycket redan. PUSS qveiars ni får aldrig igen han! *Fniss*. Både ponny och ryttare fick så mycket beröm av tränaren att jag blev nästan tårögd (har två och en halv vecka kvar av graviditeten är lite tårögd ibland) 
Annars är det en mulen och höstruskig dag som gryr men vad gör det när man mår toppen i galoppen! *lite töntigt sagt kanske*
HIhi kramizar allahopa

Hallå allihopa!
Idag är det min dag, jag fyller 18 år
Fick 10 000 av mamma o pappa, tyvärr med förbud mot att använda dom till ett till russ, utan dom skulle gå till körkortet… Dom tänkte väl att dom skulle få slippa köra till tävlingar och till Qveiars hela tiden framöver!
Alla hästarna får vila idag, dom blev avmaskade igår. Passade ju ganska bra att ha en sån dag när alla gäster kommer då man iaf inte har tid.
Vad roligt att Dis (och "kungspudeln" Sebastian såklart
) var duktig igår Kristin!
#4 Grattis på födelsedagen! :-)
Här är det en lugn dag idag tror jag. Måste plugga förstås och så tänkte jag pyssla lite med hästarna, men i övrigt tar vi det nog lugnt jag och jyckarna.
En fortsatt trevlig dag allihop! :-D

Halloj, halloj!
#4 Grattis Sandra på din 18-årsdag!! Hon leve HURRA, HURRA, HURRA, HURRAAAA!! Hoppas tårtan bli smaskig!
Här är det grå himmel, men det gör inget. Jag ska ändå ut i stalllet och mocka, sedan blir det långpromenad med Seist. Jag söäppte ut min 3-åriga kaspiska hingst med de andra unghingstarna. De har gått ihop tidigare i somras, och nu börjar brunsterna bli lite svagare. Det gick alldeles utmärkt.
Ha det gott allihop!

Grattis Sandra!
Kul att du kom ihåg "kungspudeln" med 43:orna
heheh
Kram kram KRAM och grattis!!

God eftermiddag!
Nu bär det ut till stallet. Effi ska köras. Hälsa på "min" nya shettis. Leona. Sen ska man väll hem och göra so :S
God eftermiddag! Här är det vackert höstväder. Riktigt skönt!
Grattis på födelsedagen!
GRATTIS SANDRA!!!
Vad konstigt att du inte fick pengar till en ny häst i stället … Hästar är ju mycket mer ekologiska än bilar! :)

Haha, tack så mycket allihopa! Jag kan nu meddela att jag har alla banden av russ-stamboken, fick sista idag
Klart att jag kommer ihåg det Kristin! Nu får du se till att klämma ur dig en till ryttarbegåvning snart.
Ja precis Anna! Iofs så blir det ju en viss övergödning i hagarna, men i övrigt så är det ju mycket bättre än bilar!