God morgon! 30/9
Hoppas att ni alla får en härlig dag just idag, den sista dagen på månaden. Lycka till alla ni där ute som ska tävla, stora som små tävlingar! Ha det gott!
God morgon alla,här är det grått och disigt och lite duggregn, känns sådär ruggigt . Var på fest igår och kom hem vid 01.00 tiden så det går lite trögt ….
Men hästarna har fått frukost ,ska iväg och jobba nåra timmar på f.m , sen får vi se vad det blir.

Godmorgon!
Här är det en klarblå himmel ute. Vi har 12 grader varmt ute. Igår var vi på Jälla (med förhoppningen att se hela russensemblen), men så blev det inte. Inte hade jag några pengar löst heller så jag kunde köpa program för att skriva in resultaten heller, utan jag kommer bara ihåg totalpoängen på russen (3-årsstona).
God Morgon!
Strålande sol, och grannen plöjer ner skiten, så nu slipper vi lukten också, men 24-timmarsgränsen är mycket överskriden…..
Skall på sightseeing med Kjells släktingar från Oregon, hoppas vädrets makter är med oss hela dagen!

God förmiddag :)
Idag så strålar solen och en klar blå himmel visar sig :D Igår så tränades båda hästarna så det är lugna gatan idag på vilo dagen :) Jag har bara lite SO och matte läxa att göra sen är dagen fri :)
God eftermiddag!
Här har vi som Odena skrev strålande sol och en underbar höstdag. Har varit ute hos hästarna och väntar på att de ska äta upp sitt lunchhö så jag kan ut och köra sen.
Ha en underbar dag allihop!

God kväll!
Har presis kommit hem från Halmstad och årets blötaste tillställning. Banan var så blöt så man kunde åka vattenskidor efter hästarna…..
En 3e plats för Troll Twix och en 4e för Rosse får betraktas som ok.
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss