God morgon! 28/9
Sista dagen på veckan och en härlig helg väntar med premiering och kriteriet! Lycka till och ha det så gott!

Vilken tur att du startade morgonen! Jag skulle precis skriva in den, men när jag laddade om fanns den redan där! 
Ikväll blir det en sejour till Gävletravet. Min son går på körkurs för att ta licens för travet, och hans storasyster är ledare på samma kurs.
Idag har jag föresatt mig att jag ska ID-kontrollera mina egna och chipmärka dem (eller rättare sagt, jag ska ID-kontrollera en, min bror får kolla den andra då jag inte får det).
Åh, vad jag ser fram emot avelskonferensen (och får nervsammanbrott för avelsvärderingen…)! Det är härligt att ha russ. Man får så mycket krydda i tillvaron. Ändå utsätter man sig för det frivilligt. Kan man verkligen vara normal
Bifogar ytterligare en bild från Lojsta hed på två föl födda 1998. Vet dock ej vilka de är.

Ja god mogon på er, visst väntar en helg med premiering Få se hur det går med mina ett-åringar, de har ju levft som ler och lång halm om inte annat så kommer de nog att ha roligt på två eller fyra ben Alla barn i början Vädret ser inget lovande ut för helgen men man får ta med sylvestern Ha det bra i helgen än vad ni hittar på
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Kommer och kikar på er (och hejar…)!
Kramiz
God morgon!
Snabbinlägg. Må¨ste väcka och utfodra barn. De skall vra på plats kl 8 i skolan o dagis, så det börjar bli brått.
Lycka till i halgen, alla ni som skall ha något kul och spännande för er.
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus

# 2 va bra vi är en kort att leda ont om fölk
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus

God morgon!
Nu är man på plats i skolan igen, inte så segt som jag trodde att jag skulle vara dock, men dessto mer arg på mig själv efter gårdagens insats! Jag är så klantig så det är helt otroligt!!!
Dessutom har man diverse redovisningar att göra idag, inte så kul… Senare i eftermiddag så ska jag nog köra en av ponnyerna iaf, sen får vi se vad det blir, förmodligen mest stallarbete.

i dag ska Hjördis och jag ut på körtur, och med i vagnen tar vi nya ponnybarnet. En jätteduktig 10-årig tjej som är kompis med Gerdas ponnybarn. :)
Hon red Hjördis på banan i går och det gick jättebra! Hjödis försökte inte fly en enda gång – och barnet har PONDUS! Man får det när man lärt sig rida på 4H-gårdens shettisar, nämligen … ;)
God Förmiddag! Efter 2-3 dagars först "semestrande" och sedan jobb, har jag haft en riktigt lång sovmorgon! Sköööönt! Ni pratar om avelskonferensen, ni kan ju tänka på mig som måste jobba den helgen, men jag kommer igen! Planeringen för Öselresa är i full gång! Så småningom kommer jag att meddela var-när-hur!

#7 Ja, det där ju jättebra, men de va ju syrran som körde
Jag syftade mer på mitt fiasko i montéloppet…. Man får bara inte göra ett sånt misstag!

Morrn Morrn :) eller god middag då ;) Idag är ja ledig från skolan, har vart hos veterinären med ena stora hästen, han har sträckt sig, annars är han helt bra nu, så skönt så :) idag ska ja vel massera ponnyn efter gårdagens tävling, trodde inte att ja skulle vinna efter två galopper, men jodå ;) :D sen släppa ilag två hästar.. annars äre ty inget att göra.. :) så lugnt å skönt ;)

Sluta klandra Dig själv, du gjorde ett toppenjobb i montén. Iva var klart bäst utav alla hästar.

#37 får jag använda bilden om jag skriver att du är fotograf? :)