Godmorgon 29 september 2007
I dag är det min tur att vara först! Ute är det fortfarande mörkt, yngste sonen och hans kompis sover gott inne på sitt rum, katten ligger i min säng och håller den varm och gammelkelpien ligger i hallen.
Och själv kan jag inte sova! Jag är alltså inte uppe tidigt, jag är uppe sent … Ni förstår säkert skillnaden! =/
Nå, lika bra att arbeta en stund och se om John Blund infinner sig så småningom. Han verkar ha missat min adress totalt senaste tiden - kan man efterlysa honom någonstans? Kanske på Lunarstorm eller Passagens kontaktsida? Tips emottages tacksamt av en nattuggla!
Och just det: GODMORGON ALLIHOP!!!

God morgon alla russin älskare!
#0 Du får slänga ut en annons på nattsudd.ifokus.se och se om han svarar…..
Här är anledningen till vakenhete den samma. Beror säkert på lite för hög stressnivå. Är i avslutningen hos en arbetsgivare så dom skall "suga musten" ur en inn jag börjar på nya jobbet. Var i Lund den gågna veckan, skall till Oslo o Göteborg kommande vecka och Ö-Vik veckan därpå, däremellan skall man hinna med ungar och hästar…..
Skickar med en bild på Troll Twix från i vintras, bara så att alla inser vilka tider vi går mot….
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss
Ingen god morgon alls…..när Anna sa godmorgon hade inte jag somnat heller…..händer ibland, och då är blodtrycket i botten och pumpen flimrar som en fjäril på flykt! Har t.o.m. hänt att jag svimmat på toan dom morgnarna…..fast inte i dag! Jag efterlyser också John Blund, men han verkar ha tagit semester! Ute har det stormat och regnat hela natten, och när man öppnar ytterdörren så luktar det minst sagt pyton, grannen i vindriktningen sprider skit så det står härliga till, både på landsvägen och på åkern, får se vilken vecka det blir nerplöjt…..ute kan man i alla händelser inte vara, knappt inne heller. Tur i oturen att det är från kor, gris luktar ännu värre kan jag upplysa om! NU tänker jag gå och ta en förmiddagslur tillsammans med min Hell-hound, taxen! Natti natti!

God moron eller usla morgon vaknade med feber och mådde pyton så det blev inget Jälla för min del Benen är som spagetti, vet inte om det är borelian eller en flunsa det får tiden utvisa. Cicki kom iväg med Dorina Spinn så hon får rapportera hur det går. Så nu är det bara att samla krafter till nästa helg då är det ju en bit att åka Hoppas ni mår bättre där ute och sköt om er
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

God förmiddag.
Här är det molnigt och bara lite vind som rör löven. I natt har de tregnat och stormigt. Idag är det högtid att träna hästarn och skriva samhällsekonomi. Ha det bra :)
God förmiddag är det väl nu fast jag nyss tagit mig upp. Var ju till solvalla igår åkte kl 5 och kom hem vid 20. Men Tobbe var fyra och Kleo utan pengar(varmblod). Ska åka hem till mamma och pappa nu för att hjälpa till med styckningen av kalvarna. Sen 18:00 börjar jag jobba.
Trevlig helg allihopa
God förmiddag!
Helt okej väder idag. Regnade igår kväll, men just nu skiner nästan solen. :-)
Idag blir det nog städdag tror jag och lite häst också förstås. :-)
Hej hej och god förmiddag! Idag fyller småsystrarna 18 år! Tänk vad tiden går…

God efetrmiddag.
Jobbat idag i travskolan, för att sedan välkomna Malin och Jenny + sällskap och hästar till Halmstad.
Sedan vare mockning, så nu är vi redo inför morgondagen :)
God natt! Jag är helt slut efter dagen, med tidig uppgång, premiering m.m. Men känner mig mkt nöjd med dagen.
Lite av ett lyckorus när jag idag visade min 25-åring för stamboksföring och hon var pigg, glad och gillade att vara ute på äventyr.
Tyvärr lyckades jag radera en sida på min hemsida när jag var inne och arbetade med den …hm dags för god natt alltså!
Vi hörs!