Så här ser det ut nerifrån ängarna upp mot kullen där vi bor….
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss
#1 Vad mysigt ni bor! Här finns det typ inga backar/kullar, men jag älskar backar. Saknar fastlandet ibland. :-)

#2 Ni är välkomna hit och hälsa på. Att bo uppe på en kulle har sina för och nackdelar, härlig utsikt men aldrig vindstilla….
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss
#4 Ja men varför inte! Härligt litet stall! Ser jättemysigt och fint ut!
#6, ja det är jättemysigt och fint :) Hästarna mår toppen där, gnäggar och vill in varje kväll. Haha.
#3 Tack, ja jag lovar att jag en dag kommer och hälsar på, men jag har inte vägarna allt för ofta förbi tyvärr. :-/ Kanske nästa sommar. :-D
#10 Så otroligt vackert ni bor! Ska vi byta? 

Så bor jag. Ett gammalt smådragigt vint torp, nybyggd friggebod som används som gäststuga och sadelmakeri, vedbod, 70-talsgarage, en gammal militärradiostation som stått på en lastbil som nu används som selkammare och foderkammare, de nya uteboxarna och foderplatsen som nu i sommar fått tak. Sebastian Englund 8 år rider på Qveiars Leil Gaist.

Då vi har lite dåligt med kort på den här datorn så länkarjag istället till vår hemsida.
Välkomna!
Anna

#11 Visst, om du har nåt litet hus i Visby innerstad, helst på Klinten, att byta med
Du bor inte så pjåkigt du heller vill jag minnas…..
#18 Nä tyvärr det har jag inte tyvärr. Men hade inte varit ledsen om jag hade. :-D
Hm, den dag vårt hus är färdigrenoverat så kommer det vara jättefint och precis så som jag vill ha det, men just nu är det ren katastrof här. Än så länge är bara Jossans och Tildes sovrum färdiga.
Bifogar en bild på Jossans rum hur det såg ut när det nästan var klart. Saknas bara ett lager färg på dörren. :-)
Oj! Så jättefint! Hon blir säkert glad åt det!
#20 Nä, det är länge sedan. Hon har både målat och valt färger själv. Eller hon har målat längst ner i alla fall. Jag och Robban fick måla uppe och sen har jag satt upp bården högst upp mot taket.
#16 vackert!

Här är huset på Snickartorp! Hittade bara en vinterbild…
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

#28 skojar du?!?! ;) Häftigt ställe
//Mickan
här bor jag och mina hundar