Riksfinalen 2007
Nyss hemkommen från en toppen helg i Linköping och riksfinalen i lagserien, tack alla funktionärer för en underbart rolig helg. Årets segerlag heter Johannesbergskuskarna
! Efter lördagens dressyr och precision ledde vi med 18 straff eller omräknat 90 sek inför dagens maraton. Med starka prestationer lyckades vi hålla undan för de andra lagen och avgå med slutsegern till vår stora glädje. Alla fyra kuskarna i laget tog dessutom individuella placeringar under helgen. Själva var vi 6:a i precisionen efter två felfria omgångar och en fart i omkörningen så att jag trodde syrran stulit både hästar och vagn!
Syrran får komplettera med bilder bara kameran är urladdad.
Ett stort grattis!
Världsrekord! Stort grattis!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Grattis!
Eftersom jag inte varit med och kört/tävlat sedan 2003, så är jag otroligt off just nu. (Minns inte ens, i skrivande stund, om jag tävlade någon mer tävling efter riksfinalen på Rölagg -02.) Därför har jag bara en liten fråga…? ;) Deltog Västerbotten med något lag i år?

Ett stort grattis Norrveda och lycka till i framtiden på tävlingar
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Jättegrattis och lycka till!

Stort GRATTIS, gu va kul. Jag har ju fått min vagn nu, får se om jag hittar till nån tävling nån gång.
stort grattis!

Grattis!
Vilka hästar hade ni med?
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

Som vanligt körde vi paret bestående av Corint och Corect, båda helsyskon e Konstantin 341- Blenda RP 1003 - Oakley David RNF 13. Med i laget fanns även russet Montécillo.
En härlig avslutning på en framgångsrik körsäsong

Grattis, vad roligt för er!