Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 644 ggr
karisma
0

God Morgon 26/ 9

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morgon i alla hörn hoppas ni får en bra dag. Skall ägna dagen åt att få lite ordnig i trädgården och plocka undan lite trädgårsmöbler,får se om orken räcker till ogräset åxå. I denna värme 12 grader redan så växer allt som bara den så det blir nog att klippa gräsmattan en gång till Ha det gott där ute

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriSolo
0

Godmorgon!

Här är dimmigt, och det kanske regnar, vet inte om det är fukten eller regn..

Det är ett helskumt ljus ute…

Ska nu gå och ge hästarna frukost och väcka Sara.

Idag ska jag packa inför morgondagens resa till Enköping, på fredag blir det start på Solvalla.

Ikväll blir det styrelsemöte i ponnytravklubben

Tittut
0

Hej alla!

Grådisigt än, men hoppas att det klarnar. Betäckningsrapporterna börjar strömma in, men än är det lite som saknas.

Barnen skall tillbaka till skola och dagis idag, efter två extra lediga dagar. Åter till ordningen!

Liselotte

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus

StuteriQveiar
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gomorron! Här lyser en klarblå himmel , och det är runt 10 grader varmt. Tyvärr har jag drabbats av tillfällig sinnesförvirring, så jag har precis glömt bort vad jag ska göra idag, men det brukar ordna sig. (Att göra finns det alltid…)

Fortsätt att ha en bra dag, och om den börjat mindre bra, må den bli bättre…Flört

PS. Kolla bilden! Snacka om samstämmighet…! DS

[Croneld]
0

God morgon! Jag ska arbeta idag, slutar kl 15.00 så vi hinner väl ut i skogen en sväng, jag och barnen. Ha det så gott!

Russtoka
0

Godmorgon! Tack Anna för ditt svar, ska ringa ikväll. Ska strax iväg till jobbet. Fick flytta hingstarna igår för tjejen jag lånar hage av ska ha sina ston intill. Nu går Leil Gaist i trädgården och Qvanting på vägen och tar kanterna, allt för att få betet att räcka så länge som möjligt. Ska morsa på dem och ge hösilage och sen iväg på hojen.   Ha det bra idag alla!Glad

Lakbacken
0

God morrgon!

Ja fint väder är det, fina hovar har min lilla Brisa och Cilja är chipad känns bra när ens vänner kommer och fixar lite! Ciljas papper är på väg till dig Tittut men resten har du fått va? :) (kollade bara mig själv Räcka ut tungan du behöver inte checka det) 

Tack för igår stuteri Qveiar!!!!!!!!!

Stora Tjocka Kramar Allihopa!!!

StuteriQveiar
0

Tja, vad vore Askungen utan sina vänner mössen???FundersamSkrattande

MagganS-B
0

Morning. Pensionat Maggan här! Hoburgen i går, Fårö i dag, så är det att ha "turistar"…..kul har vi i alla fall, fast det blir mycket sjömanssnack…..

Skall ännu prata med min bror om Öselresan, träffar honom i morgon…..kul att så många vill åka!

Universum
0

när blir resan av?

Odena
0

God eftermiddag :)

Här är det halvklart men det är ändå solen osm har övertaget ;) Idag har det vart skola som vanligt och jag har varit så otroligt aktiv eller inte men lite har jag iaf hunnit :) Nää nu måste jag ut och mocka i stallet..!!

Ha det bra :)

MagganS-B
0

#9 Jag tror att vi skall vänta till våren…..jag hinner i alla fall inte i höst…..I så fall får jag ordna resan för er andra…..Jag hoppas inte att nån tycker att vi skall åka bums? Lite finns ju att ordna innan också!

StuteriQveiar
0

#11 Jag håller med! Det är ganska skönt att ha något skoj att se fram emot då vintern börjar ge vika, som man kan tänka på alla de mörka kvällarna vi har framför oss =)

Anna-Uppsala
0

Jag tycker vi åker till våren! Tänk vad vackert det är då, och så kan man titta på en massa söta fölisar också!

Tittut
0

Vi var i Estland i mitten av juni 2006, en jättefin tid.

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus

StuteriQveiar
0

Då behöver man inte vara rädd för lynchning från Lakbackens sida i alla fall! Räcka ut tungan Hon skulle bli vansinnig om on inte han föda upp sitt lilla barn ett tag innan, och kunde följa med…Flört