Godmorgon 25/9
Godmorgon i landet!
Här är det mulet och tretton grader varmt. Det sprakar en brasa i köksspisen, och jag har bakat scones till frukost, eftersom jag inte orkade baka bröd igår utan sov en stund på eftermiddagen istället.
Idag ska jag greja på med min internetbutik och fota grejer och sätta dit, så ser det ltiet trevligare ut när man kan kika på sakerna. Ikväll blir det ridning, och Peter kommer hem efter en sejour till Nybro.
Nu ska jag gå ut och ge hästarna frukost, de får stå inne på nätterna tills tävlingarna är slut tror jag, det är fortfarande bra geggigt där de får mat.

God morgon här är det ganska varmt och fuktigt, solen försöker tränga igenom lite moln. fast tant väder sade regn idag Ska försöka fästa mina fölungar på kort idag få se om det blir en halv unge eller en svans. ha der
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
God Morgon alla, här är 13 grade varmt, mulet och blåser rejält.Ska iväg och jobba och köra "mina" hästar på jobbet, sen bär det av till tandläkaren i e.m, och efter det så ska mina egna pållar köras.
Ha det gott alla!
God morgon!
Fortfarande förbryllad och irriterad över gårdagens passproblematik. Jag försöker klura ut en plan B, får se hur det går.
Idag skall jag iväg och skriva kontrakt med ridskolan som skall köpa min valack. Skönt att det fungerar så bra. Barnen lediga från skola och dagis idag också.
Liselotte
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Morrn morrn! Ha det så gott allihopa, själv ska jag jobba hela dagen och sen gå på kurs.

Godmorron!
Här duggar det och det känns kyligt. Ska försöka umgås lite mer med mina hästar idag än jag gjorde igår. Jobbigt att vara handikappad av brister, trötthet och graviditet. Stuteri Qveiar kommer på morgonfika så hon kanske kan få igång mig hjälpligt :) Nåja det ska bli mysigt med russprat till morronkaffet!
Ha en uppfriskande och underbar höstdag ni som har orken att njuta av färger och hög luft!!!
Jag avundas er, jag älskar hösten!! Vad är en höstdag i stallet….uppfriskande, vackra färger, pigga hästar, inga myggor och flugor, ja alldeles…….alldeles……alldeles underbar!!

Men nu ni kommer solen också!!!!

Som Lakbacken säger. Vädret har varit duggigt. Får se vad eftermiddagen kan bjuda på av sol…
Det är c:a 14 grader ute, så det är riktigt behagligt. Ska iväg och fika hos Lakbacken, sedan ska jag sko en häst innan jag åker hem.

God kväll :)
Här är det en aning kvällssol och lagom varmt. Jag och mamma har vart ute och tränat hästarna och Sipp är riktigt fin när hon väl vill springa. Nästa start är den 13? oktober… Nää nu måste jag baka lite bröd så vi har frukost imorgon :)

God kväll!
Dagen har varit helt ok. Börjat sticka mina vantar på syslöjden nu. Körde Effi i efter middags och var lat på bortvägen men när jag vände gick det bätte mer fart så nytt rekord? Var även uppe i sommarhagen och ture kom i trav öronen frammåt. Så när jag vände ryggen till slickade han tydligen mej <3 Gotlandsruss forever!!