Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettbildserier
Läst 1247 ggr
SigneK
0

Bollar...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ha, jag tog denna bilden idag, tyckte den var kul. Det är Parky och hennes dotter Gwendolyn som kommer i full galopp. De ser ju mest ut som två flygande bollar Räcka ut tungan Va?

SigneK
0

Och här har minsta bollen fullt upp med att bromsa!

Asagard
0

Vilka härliga bilder! Bollar ja! Vilka magar! :-D

Tittut
0

Åh, vilken härlig bild!

hett tips, skicka den till Chris! Den kanske kan passa som framsida på Gotlandsrusset en gång?

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

SigneK
0

Haha, ja! Lillungen är annars inte tjock som det ser ut. Men Parky är i gott hull trots att hon har sitt stora föl vid sidan.

JuliaS
0

Två flickor som också tycker om att leka.

SigneK
0

#3 mm bra idé, jag kan försöka, tyvärr är den inte så högupplöst, men det kanske går att rätta till på något sätt….

#5 Vad söta!

Anna-Uppsala
0

Oj, vad stor lilltösen har blivit - jag som tyckte det var typ i förra veckan du skrev at hon just kommit till världen och skulle få heta Gwendolyn … :)
Här är några bilder från förra vintern när russet Ottoman (a.k.a Nisse) kom till hagen: [url]http://www.annasellberg.se/russhagen.html[/url]
(alltså jag fattar fortfarande inte hur man får URL:r att funka här? Ska prova och se om det kan funka nu då, annars får ni klippa och klistra …)

Merete-h
0

Gwendolyn er bare nydelig !!! Parky og selvsagt :0)   Et godt tegn at de ser ut som boller på høsten, synes jeg ;0)

PernillaJ
0

Mitt sto Hanna 3691 med hingstfölet Hastig, fotograferade för en månad sedan. Hanna ser ut som en svart badboll, präktigt rund. Skrattande

thilda-
0

Oj oj vilka magar :D

SigneK
0

#9 ja där har vi en boll till :) Vad fina de är!

Turnado
0

Det kom 2 "bollar" travade & galloperande idag met mej :) så sööt när man ser hästen flyger fram med en lite kula :)

Brotorp
0

#1 jätte söta och härliga bilder.

StuteriQveiar
0

Här kommer ett kort på bollen Floxa f. 2006 e: Duktig 578 u: Pella 3201, Lojsta hed. Rund och trind. =)

StuteriQveiar
0

Här är ett gäng till av bollar…

Teja-Bea
0

Många bollar blir det på sommaren! ;)

Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~

Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

Tittut
0

Den bilden är helt sagolik, Bea!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~