Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettallmänt
Läst 627 ggr
olivialundgren
0

Utställning...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har mitt fem åriga sto som jag tänkte ställa ut nästa år igen,hon är redan utställd som 3 åring då hon fick 40 poäng. Men hoppas kanske på högra till nästa gång, för hon har växt till sej lite…
Vad tycker ni om henne? Kan hon kanske få högre än 40 ^^

olivialundgren
0

….

olivialundgren
0

en bild i trav

olivialundgren
0

en bild framifrån

MagganS-B
0

Det är jättesvårt att bedöma hästar man ser på bild…..du får nog be någon duktig russmänniska i din närhet att titta på henne, eller vänta till utställningen nästa år……

Hanna-D
0

Klart att du ska visa henne igen. Tänk på att poängen inte alltid är det viktigaste - oavsett poäng är det samma ponny du har med dig hem igen Glad

olivialundgren
0

Självklart, hon e alltid finast i mina ögon :) Men kul att se om dom tycker att hon har växt till sej och blivit"finare"=) Sämst på dte med utställning, så vene hur dom ser på dem.Hur dom vill att dom skall vara i hullet och så :)

Jagz
0

# 6 Söt :)

olivialundgren
0

tack =) hon hade en "söt" dag den dagen:P

StuteriQveiar
0

Många gånger har de växt till sig mer då de blir äldre, så jag tycker absolut att det är värt att prova, men bli inte ledsen om det eventuellt inte skulle gå lika bra, för domarn är inte mer än människa. Är det väldigt hög kvalitet på alla hästar är det kanske risk för att ribban läggs lite högre omedvetet.

Som sagt var. Hon är söt, och fick hon 40p somtreåring bör honvuxit till sig lite mer på ett par år till. Lycka till!!

olivialundgren
0

nerå. bli inte missnöjd. Så oliak från domare.. Som en shettis jag hade ena gången fick hon 40p sen brara några veckor efter vid en annan domare fick hon 37.. det är stoor skilnad ibland på domare.