Godmorgon 20/9
Här har det varit nattfrost inatt, men vattenpölarna var inte frusna så det har nog bara frusit strax före solen gick upp.
Vi var ute med russen en sväng igår, och idag ska jag jobba och sedan bär det av till Boden, där jag ska sköta inskrivnignen idag. Vi hinner inte ut med några hästar idag då.
Peter kommer hem idga, tjohoo.

Morgon här håller solen på att gå upp när jag var ute alldeles nyss såg jag att mitt äppelträd håller på att blomma igen ? Iadag blir det hemma dag ska fösöka gå lite med mina ett-åringar eller de med mig ska ju till Jälla 29/9 Sköt om er
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Godmorgon!
Är hemma med sjuk son idag så jag får se vad man hittar på, kanske lite snickrande i stallet….
Äldsta dottern tog Monljus med till jobbet idag, tänkte han skulle få lite variation på träningsvägarna. skall bli intressant att se hur han reagerar på det.
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

Min förmiddag blir inte så trevlig. Men eftermiddagen blir kanske desto bättre? (Ska på gastroskopi vid 9). Tänk på mig då! 
Vi har runt 8 grader och molningt. Det regnade inatt.
Ha det gott!
Här har det också regnat. Elins feber håller i sig, så hon måste vara hos morfar i dag när jag skall jobba. Men hon är lika glad för det. Morfar hör till favoriterna!
Ha en trevlig dag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus

God Morgon!
Här är det ännu en fin höstdag med klart väder och sol, hoppas det håller i sig så grannen kan pressa sin halm. Har tingat rundbalar.
Vår morgon började med sårrengöring och tempkoll. Ett av våra ston hade igår lyckats få in en pinne någon cm. bakom ögat. Så vi avslutade dagen i går med detsamma som vi började med idag. Tur att det inte var i ögat ialla fall.
Ha en bra dag!

God morgon!
Gick upp i morse hmm…jag tar en snabb dusch kommer ut ur duschan. Men vi börjar ju inte vid 8. 8,50 Så jaa..Men Vi flyttar första helgen i november så ska ränsa ur alla mina serietidningar. Och sen kommer datan att stå nere så jag kanske får en bärbar data själv :) inte så dåligt. Balkong på rummet!
Men vädret:himmlen är svart :S Men stallet sen i kväll Molly och Armani ska fångas in. Och till radion i morgon :) Men shettisklubben.Sen ska selen smörjas till tävlingen.Min nya kompis kanske vill med. Får se om jag träffar henne.
Ha en fortsatt bra dag.
Gomorron !!! Mulet, regnigt o blåsigt !! Hade vagn på 2-åringen igår,alltid lika roligt var gång man börjar på en "ny" häst ! Idag ska det fixas staket, har en inackorderad pålle som har ätit sitt sista havrekorn på ett tag! Nu blir det havrefritt tills nästa tävlingssäsong
,han sprang igenom staketet ett antal gånger igår
!Ha det gott, mvh Carina
# 7 Utanför tråden, men är det Kurt Larsson som står bakom Beppo (är det väl) på din avatarbild?

God morgon, tänk att de här små varelserna på två ben VET när de har sovmorgon och då vaknar de före klockan??? Skulle ju ändå upp och få iväg de andra två till skolbussen men men. Mån-ons får man väcka honom men de andra dagarna kan han minsann vakna både en och två kvartar för tidigt, inte mycket men lagom retsamt.
Ska nog se om jag får ner Acke i lilla selen idag, han har inte gjort nått på länge nu. Och som av en händelse var mormor ledig idag?!?! Hon och Olle vill kanske åka med….. Ha det gött idag!
God Morgon!
I dag har jag träningsvärk, det var ett tag sen jag sågade och spikade! Lagade staket som delvis var söndergnagt, och hjälpte Kjell att höja taket på f.d. lammhuset som skall bli vindskydd åt pållarna. I.o.f. sig har dom gått in där i alla fall, men det har varit lite lågt…..nu blir det lite större också! Vi hade åskådare också, två hundar, en katt och två hästar som stod och stirrade på vad vi gjorde…
Jobbet väntar……

Morron på er!
Jag ska fortsätt att vila och vara avundsjuk på stalltjejerna när de rider förbi köksfönstret…
Skulle vilja ha krafter till mycket mer än vad de räcker till men jag får tänka på Anna som har det värre just nu på sjukan…
Kramar på dig Lillan hoppas det är snabbt gjort!!!!!
God eftermiddag alla!
Hm, hade just veterinären här och hon tror att det är en hovböld som Linéa har. Pga. packad jord i hoven! Inte visste jag att hovböld kan komma på det viset
Jag måste se till att vara flitigare med hovkratsen då. Hon sa även att hästen verkligen behöver verkas…..pinsamt, jag tykte inte att hovarna var så värst långa.
(slarvig hästägare)
Nå, nu ska hoven badas och så ska jag ringa til vet. igen i morgon och berätta hur det går….
Hur gick det för dig Anna? Hoppas att det inte var för hemskt.

#8 Det är Ripadals Benni på bilden
Där ser man… Jag tyckte det påminde om Beppo, men det är svårt att se på svart/vitt. Fin hingst var det i alla fall!

God eftermiddag.
Här på Gotland är det kallt, blåsigt och det känns lite halvmörkt. Huu för hösten jag tycker mycket bättre om våren ;)
Igår så tränades Od och Sipp men od tappade ju en sko så snart kommer hovsalgaren och slår på den hoppas jag :)
Ha det bra allihopa
#8- JA, det är Kurt MEN det är faktiskt Rip.Benni 398…………
#8!! Gå in på "hingstlinjer på utdöende", inlägg #18-så hittar du Beppo 371 !!
# 16 Hälften rätt i alla fall….