God Morgon 19/9
Kolsvart ute har inte en anning om vädret. Men det luktar höst och svamp fast jag har inte hittat mer än 4 kantareller. Idag började jag dagen med att fälla en tår det är nog bra för ögat Det är lika svårt att läsa om min Komet fast åren gått Är uppe tidigt för jag ska jobba borta några timmar fy och blä… Tyck om varandra där ute idag
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Gomorron !!! Bara att inse att sommaren har försvunnit i ett nafs !!! Dags att låta unghingstarna börja jobba lite,skönt att ha dem ordentligt vagnsvana innan det börjat bli isigt på vägarna! Ha en bra dag allihopa…………..!

God morgon!
Här är det soligt idag igen, gör absout inget alls :)
Det har slutat blåsa också, vilket inte gör något hästatrna blir så prilliga när det är halv storm ute, det gick nästan vågor på vår lilla jsö igår. Idag ska jag röja i köket(nu har jag nästan fått ordning på vattnet, diska i brunt vatten känns inte som en bra sak) och så borde jag ju hinna smörja en del saker också. När Sara kommer hem är det körning av häst som gäller. Hon och vovven var på agility igår, det tyckte vovven var hlet fantastiskt roligt.
Nyuppstigen, alldeles vimmelkantig. Elin har feber och har väckt migett par gånger i natt. Jag blir störd av avbruten sömn, helt klart.
Får se vad som händer. Skulle jobba idag på em. Hoppas sambon kan komma hem och se efter det febriga barnet.
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Vaknade av att det haglade……stora isbitar ligger fortfarande kvar på balkongen och trappan……solen skiner samtidigt hur fint som helst. Inte utan att jag skänker märrarna i skogen en tanke, men jag vet ju att dom har sin "ligghall" under några täta granar……där är det alldeles hårdtrampat på marken och där står dom både när det är för mycket sol, och för mycket regn! Undrar hur det går med vårt byggande i dag om det skall fortsätta att hagla och regna om vartannat…..

Här skiner solen från en klarblå himmel! Endast 2 grader varmt ute, vilket gör att man klär på sig ordentligt för att inte frysa, men det känns inne, Brrrr.
Ha en bra dag idag!

Morrn på er !
Här är ju super fint väder men jag är supertrött. Skrevs ut från sjukhuset igår och känner mig väldigt trött ska ägna dagen åt att vila och pussa på mina russin som jag saknat så på sjukhuset!
Man borde få ta med sig husdjur in på salen när man ska ligga länge!
hehe kul med en russfamilj i sängen bredvid…….
Ha en underbar dag nu! Kram.

Goförmiddag i gårkväll kom Kung dar, i morse hade han brått ut. Har man varit på resande fot i ett dygn så är det skönt att få bralla i hagen.Ska studera som vanligt i dag. Har anmält mig till avelskonferensen. Ha en bra dag alla russvänner.

god middag. idag fick jag skrapa rutan när jag skulle iväg till plugget.. brrr lite kyligt var det..

God kväll. Odena fick nya skor igår så idag var vi ute och körde sista uppladdningen inför tävlingen, tror ni inte att Odena tappade en sko..:!! Har ringt till "hovis" så han skulle fixa det imorgon eller på fredag :) Nää nu skall jag antingen baka bröd eller läsa samhällsekonomi.
Hu! Dålig kväll här. Kom upp för att titta till hästarna, och tre stycken kom springande och var tydligen lite upprörda. Linéa stod kvar långt borta, lite konstigt, eftersom hon bruker komma. När jag kom dit såg jag att hon inte stöttade på ena bakbenet och knappt kunde röra sig. Vilken tur att jag tittade upp till dem just nu! Nu står hon i en box och jag har tittat på hoven och badat den. Den är varm och kodleden är svullen. Vad har hänt? Hoppas att hon inte har trampat på en spik eller något sånt. Nu ligger hon ned. Tur att jag är ledig i morgon, då får vi se om hon är bättre eller om jag måste ha veterinären hit. Stackars Linéa som har sån otur.

#10 Hoppas det går bra och att hon kryar på sig…Krama henne från oss…
# 10 Hoppas att det inte är för allvarligt!

God kväll, jag sitter vid datorn och slösurfar.
Tråkig dag vädermässigt faktiskt, hösten är här :(
Fick lite bilder av Camilla Nilsson Borg ikväll på min ponny, blir så fruktansvärt glad av den ponnyn. Ärligheten själv är hon.
Jag bjuder er på en bild här, den är ordentligt suddig, men mig gör det inget. Alla bilder på min ponny är fina