Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettallmänt
Läst 1842 ggr
ponnyrider
2

Bilder från tävlingar på ditt russ och dig!

Hej! Jag skulle vilja ha bilder/videos  från tävlingar (eller träningar) på dig och ditt/dina russ/dina kopisars russ. Det spelar inger roll vad det är för gren. Hoppning, dressyr, fälttävlan, galopp, western och mer!

Skulle gärna vilja se bilder på ditt/dina russ när ni har placerat er (tex. med en rosett i tränset eller vinnartäcke eller pokal)

Hoppas vi får se massa fina bilder och videosar!! 😃

ponnyrider
5
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Här är jag o mitt russ Pacco (Pacco Pan  e. President G  u. Myran Pan) på en dressyrtävling på Säterbygdens ridklubb. Vi hade 1% mindre än 3:an  från att placera oss.

ponnyrider
2

Ps. på skrittbilden ska det vara fri skritt

Jojjan97
6
Förhandsgranskning av bild 1 av 5
Förhandsgranskning av bild 2 av 5
Förhandsgranskning av bild 3 av 5
Förhandsgranskning av bild 4 av 5
Förhandsgranskning av bild 5 av 5

Mitt russ LojstaLaurus, e. Duktig u. Leonora, är minst sagt en allroundponny. Huvudfokuset är på trav, på bilden lyckades vi med lite tur få 4e placeringen i EPS-6års championat i år.  Sedan knep Laurus första platsen i en engelsk tömkörningstävling (där han sen blev 2a i finalen och blev reserv champion och fick en jätterosett) + att han även samma dag gick som 2a i utställningsklassen med 39p.

Laurus är även väldigt duktig i ridning där jag både hoppar och dressyrar lite med honom. Vi har ställt upp i några pay and jumps där han varit felfri dom gångerna vi ställt upp! Och så har vi även varit förridare till Nordiska Mästerskapen på Solvalla tre år i rad. I år vann Norge shettisloppet! (Till den lilla Norskaflaggans försvar så var den stora försvunnen, då det fick bli en nödlösning i sista sekund). 

Han är fin och duktig min lilla kille! :)

http://johannasfotografier.weebly.com/

strindberg07
3

Här är jag och mitt russ Strindberg (han är tyvärr på dom evigt gröna ängarna nu) när vi var på en ponnygalopptävling :D Nog för att vi kom näst-sist så var vi hur nöjda som helst ;) 

Fotograf: Johanna Sundkvist

orangeh
4
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

Linnson må vara liten men nog pinnar benen på bra fort ändå! Med envishet kommer man långt. :)

Ellen K
2
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4

Min älskade kämpe Lojstas Starlight som jag har lånat från Norge. Världens snällaste hingst och en fantastisk individ att jobba med!

ponnyrider
0

Så SUUUPERFINA ponnysar allihop!!!

#6 är han maxad B?

Ellen K
0

#7 Han är bara 124cm så nej han är inte maxad.

Kiwi Björkman
0

#1: hej jag undrar om du vet vart Pacco befiner sig nu om han är levande eller på de evigt gröna engarna. Om du sålt honom vidare vart är han då? Om han är i Livet skulle jag apsolut vilja hälsa på honom. Han var den första jag red på ridskolan och den som vart min favorit först jag var hans skötare i många år och medans han var b itsk och sur med andra var han from som et lamm med mig och när jag kom in i stallet gnängade han han värkade trivas med mig men inte med de andra på ridskolan så de bestämde att sälja honom men han skulle få stå på min ridlärares gård hels sommaren medans famljen som skulle köpa honom var bortresta. Då skulle jag få vara medttare på honom och ha honnom som min sommar häst medn det vart inte så och jag har aldrig fåt säja adjö. Men innan han såldes han vi tävla någon liten klubbtävlig och vi stämmde bra ihop.

Jag undrar så om han är i livet och om han är det härav dig och hälsa honom från mig.

jag hoåppas ni haft en bra tid tillsammans.