Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettefterlysningar
Läst 2610 ggr
MagganS-B
7

Jane Bond 5120

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag vill gärna ha kontakt med ägaren till Jane Bond 5120 e. Bond u. Jullette

Fotot visar henne som föl hos dåvarande ägaren Nina Månsson…..Jane visades i Rättvik 2010 med 36 p.

CinaTilda
7

Hej Maggan ! Åh vad kul att vi hittade denna söta bilden på vår ponny Jane Bond. Hon har varit hos oss i ett år nu och vi älskar henne så mycket. Har du träffat Jane som liten? Skulle gärna vilja veta lite mer om henne. Hälsningar Tilda

MagganS-B
1

Så kul att få kontakt med hennes ägare! Hon ser jättefin ut.

Nej, jag har bara henne på bild! Tyvärr sålde jag hennes mamma dräktig med Jane i magen. Jane har fina syskon, bl,a, Jagga Ess som gått på Lojsta hed och har rekord ner mot 1.40, Jaris Ess som tävlar i Finland och också har bra travrekord. Julia Ess, avelssto i Finland, Nätack Less som finns i Norge. helbrorsan Jello Ess som är i Frankrike……

Hoppas ni har stor glädje av henne, hennes mamma var en helt underbar häst! Ångrar så att jag sålde henne!

Maggan/Stuteri Ess

CinaTilda
0

Ja vi är superglada i henne! Jag har precis börjat tävla i hoppning med henne. Hon är pigg och glad men hon är busig i bland också! Det bästa hon vet är mat och att galoppera i full fart i havet. :) Har du några fler bilder på hennes mamma eller syskon? Tilda:)

MagganS-B
0

Maila mig på stuteriess@hotmail.com så mailar jag lite bilder tillbaka. Vill gärna veta vem du är också!