Detsamma!
Datorarbete idag också. Skall snart sätta igång med årets hingstredovisningar. Skall bli intressant att se årets betäckningssiffror. Om det är mer eller mindre än vanligt.
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Godmorgon!
Här utlovar SMHI solsken, och väderrapporten från KAllax lovar ösregn i ett dygn. Varöfr är det så olika?
Det är helt svart över sjön, så jag tror nog på Kallax-rapporten…
Mer regn behöver vi verkligen inte. Fortsätter det såhärmåste jag ta in hästarna på nätterna, hela hagen är bara smet. Det kom 45 mm regrn från i förrgår morse..
Annars så ska jag jobba idag, och ikväll ska vi rida. På lektion alltså.

#2 Vad ni är duktiga! Det är aktiviteter hos er hela tiden!…
Här är i dag varmare än igår, med 13 grader. Ska idag iväg med min bror som ska till veterinären med en häst. Tar alla chanser att få åka på klinik. Tycker det är jätteintressant…Önskar att jag också hade sådant läshuvud att jag kunde bli veterinär, men han är min storebror så han tog väl allt då han låg i magen, så det blev väl inget över…
Mer än hår då förståss….

Morgon där ute #1 tack för sparken i baken ska skriva rapporterna de har legat framplockade på köksbordet en vecka. Idag vill inte ryggen vara med för vi hade städdag på vårat lilla område gick med en slotter den var som en jordfräs i storlek i fem timmar. Så jag tänker nog hålla mej innomhus det mästa idag Ska bara kolla om hästarna behöver flytväst efter allt regn Ha det där ute
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
God Morgon! Ny vecka, gammalt jobb!

God morgon!
Skola :S Med prov…plugga när man kommer hem har massor av engelska :( Sen ska jag försöka sova ska minst vara upp till 2 i natt p.g.a överrnattning med Puma. Blir alltid kul. Och imrgon blir det tränning av Effi. Jag och mamma satt och diskuterade När ture skulle skos. Han är ju otroligt ömfotad.

Godmorgon!
Här skiner solen efter att ha regnat enormt de senaste dygnet….
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss
God förmiddag! Ny vecka med nya skoluppgifter.
Skolen skiner idag och vi ska lägga in bottenmaterial i lösdriften.
Försöker fixa och trixa för att få det att fungera med de hästar som ska åka. Tycker jag lyckats rätt bra. Måste bara ringa några samtal till så är allt klart sen. Bara några hästar kvar sen som jag inte vet hur jag ska göra med… Inte det lättaste att sälja hästar till vettiga priser idagsläget. :-(