God morgon 2 november 2014
Ny morgon, nya möjligheter! Igår gjorde jag i sällskap med ett annat russekipage en långtur till en annan russägare. Snart är det dags att ta av skorna för på vintern kör jag sällan så mycket på väg att det behövs. Så långturen var en sista längre körning innan skorna åker av. I dag blir det tömkörning av unghästar för hela slanten.
God morgon! Jag vill önska alla fokusare en god söndag! Igår gick mamsen, papsen och jag till graven och tände ljus. Det är egentligen en fin tradition som vi har i Sverige at vi ska minnas våra nä'r och kära, så varför förstöra det med Halloween?
** Energy Pethead
**Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/
God morgon. Jag sitter och laddar inför dagens arbete. Två gudstjänster och mååååga ljus att tända. Katten gör mig sällskap, när hon inte snor mat från diskbänken.

God morgon. En mulen, disig morgon här men ljummen temperatur. Idag är planen att jag ska harva med fjordingen. Får se vad som mer hinns med.
Ha en bra söndag :)
Carpe diem!

Godmorgon i landet!
Under natten har vi fått ca 5 cm snö, och nu har det klarnat upp. Enligt vädret ska det vara varmgrader med upp till 7+ imorgon innan det ska frysa på igen, helt onödigt tycker jag, kan ju få vara kallt nu då!
Hästarna fick vila i form igår, då vi varit ut med nästan alla varje dag i veckan. Idag blir det väl en söndagstur med lilla kusinen om inte annat. Veckans höjdpunkt var dock den lilla körturen med Mysli och hennes föl Myra. Mysli verkar nu helt ohalt!