Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 520 ggr
StuteriSolo
0

Godmorgon 15/9

Godmorgon i regnet!

Här har ett regnmoln parkerat över nejden, det verkar ha regnat ordentligt i natt, usch.

Idag ska jag INTE jobba, utan röja i köket och göra rent åt smådjuren, och om regnet håller uppe kanske jag lyckas ta mig ut med några hästar också. Sara är borta med en kompis, så av henne får jag ingen hjälp med hästarna idag.

Men Peter kankse kommer hem innan det blir mörkt, han ska klippa skidbacken i Luleå idag med.

karisma
0

God morgon här har solen kommit upp men det är så blöttt efter gårdagens regn. Känns lite konstigt att inte ha någon aktivitet att åka på Ska försöka vara lite social med mina grannar idag.fast det finns ju massa annat jag borde göra men det kommer ju en morgondag som tur är

Ha det gott uti vårt land och di andra

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Croneld]
0

God morgon! Hoppas att alla får en härlig dag, själv ska jag kurera mig för jag är lite förkyld. Ha det så gott!

Tittut
0

Här skall skuras stall och bäras spånbalar. Lika bra att ösa på med det medan tid är. Skall till syrran i kväll och fika, hon fyller år igen.

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

MagganS-B
0

Hej!

Här blåser så in i hoppsan….Skall sälja en spegeldörr, sen skall jag mäta lite i stallet, behöver nya boxar! Den här gången blir det "riktiga" i stället för dom gamla utslitna som dom flesta känner till (!), har stått där i över 30 år!

dullen
0

Hej

Här jagas älg idag (dock inte jag) så det är rätt lugnt hemma, känns håller med #1 att det känns konstigt att man inte ska iväg nånstans ialla fall inte men häst, möjligen på affär´n. Stuves Monopol var duktig som 4:a igår kväll , 59,3 på mycket plaskig bana! Det regnade och stormade fruktansvärt igår kväll lagom till travtävligarna skulle börja…

Ska nog försöka jaga dammråttor och hundhår efter 4 hundar, fast jag skulle egentligen mycket hellre skulle städa i selkammar´n …..

VeronicaP
0

God morgon, här är det full storm i Halmstad,

Idag ska Ijor kvala på travet och det kunde ju varit bättre förutsättningar, men vi hoppas att det ska gå bra ändå , tiden klarar han det vet vi ju , nu kan vi inte göra mer och jag hoppas verkligen att det mojnar lite innan kvalet .

Odena
0

God förmiddag. Här stormar det för fullt och regnet hänger i luften. I natt har hästarna fått stått inne men min Lojsta häst vägrade som vanligt att gå ut ur stallet ;) Men efter ett tag gjorde hon det :) I eftermiddag skall jag in med henne på travbanan och köra i nya vagnen som jag lånat. Hoppas det går bra :)