Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettutställningar
Läst 963 ggr
janehellen80
0

Västruss utställning 6/9

Vi tar även emot vinster om någon vill sponsra en klass eller flera ..

Proposition

VÄST-RUSS
TID OCH PLATS Lördag 6 september kl. 9.30 Holmåkra Svenningsgården, Stuteri Hjorttorp. Björketorp
DOMARE  Håkan Erlandsson
ANMÄLAN  På Blå Basen eller skriftligen till Helene Lagerström, Holmåkravägen 37.  519 94 Björketorp.  Glöm ej att bifoga kopia på pass
ANMÄLNINGSAVGIFT  200 kr/häst,   100 kr/föl,   25 kr barnponnyklass.  PG 437 25 30-8. Avgiften skall vara erlagd vid sista anmälningsdag för giltig anmälan.
SISTA ANMÄLNINGSDAG  16 augusti. Efteranmälningar godtas för dubbel avgift till den 30 augusti, efteranmälda hästar kommer inte med i katalogen. Undantaget är fölklassen som kan anmälas på plats.
KLASSER   Gemensamma klasser 1-17, tillkommer klass 18 Veteranklass – för russ 20 år och äldre, samt klass 19 Barnponnyklass – här kan barn upp t.o.m. 12 år visa upp sitt russ på valfritt sätt. Ex genom att rida, tömköra, visa för hand, borsta den etc. En särskild barnponnydomare dömer, lämnar ett skriftligt omdöme och alla barn får pris, ingen rangering.  De championat som kommer att utdelas är; ungsto, unghingst, sto, hingst. Best In Show och BIM kommer att utses. Egen nummerlapp skall medtagas.
ÖVRIGA UPPLYSNINGAR  Helene Lagerström 073-8000 820 , Fika, dricka, kaffe, korv m bröd och hamburgare kommer att kunna köpas på plats.

Vi tar även emot vinster om någon vill sponsra en klass eller flera ..

Medarbetare på Gotlandsruss i fokus

Av ett russ blev det russigt värre  Skrattande

janehellen80
0

klass 2 är sponsrad klass 11 är sponsrad skicka pm lr ring om ni vill sponsra en klass :) Med vänlig hälsning Helene

janehellen80
1

Påminner om västruss utställning 🙂

silarp
0

Lycka till idag alla som ska dit!

jennyjenny
3

Jag var där och fotade idag. Riktigt trevlig utställning!

BIS blev Matteus 683 och BIM Rimma KL. 

Jag har bara hunnit bearbeta några bilder, men jag har lagt ut dem på min sida.

http://www.hastutstallningar.se/nagra-bilder-fran-bjorketorp/

Lena90
0

Stort Grattis Matteus, halvbror Trymod är stolt över att ha en sådan fin halvbror :)

Carpe diem!

jennyjenny
4