Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 712 ggr
karisma
0

God Morgon 20140921

Morgon på er
Idag är det utlovat regn men man blir blöt om fötterna fast det inte regnat Dags att försöka få fötterna i stövlar ena foten vill inte ännu men det blir bättre  Ska nog försöka mig på en städ dag efter det vanliga djur jobbet
Hur f.. får man upp bilder funkar inte än hur jag gör?

ha en bra söndag på er

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

trolldalen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon! 

Idag slapp vi dimman iaf men istället regnar det, vet inte vilket som är bättre! Blir hästpyssel idag och huset skulle behöva få sig en omgång med dammsugaren eller så blir det läsning och soffan.

Foto Trolldalens Jemma F-12 och kompisen Disa

#0 Hade samma problem med att lägga in foton men sedan jag byte till chrome funkar det!

Mari / Finns på facebook: Trolldalens Sadelmakeri & Stuteri

garrilina
0

God Morgon, grått i dag och de hotar med regn även här. Valparna har fått mat och har slocknat i en stor hög, likaså de 3 stora, de passar på och sova när de får lugn för de små.  Nu ska det köras ut höbalar till hagarna så det går snabbt att fodra på morgnarna  de närmaste dagarna.  Efter det blir det en tripp till stan för att veckohandla med pappa.

Ha en bra söndag!

CarinaA
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon alla russinlovers <3 !!!

#0 antagligen ä din bild för stor, minska ner den så ska du se att det kommer att funka !

StuteriSolo
0

Godmiddag i landet!

Här har vi solsken än så länge iaf, Kiruna hade snö imorse och vi hade tio varmgrader, länet är stort! 

Igår fick jag roa mig med att laga staket då Saras smidiga ettåring hade hamnat på utsidan av vinterhagen, och med ett elegant *host* skutt tog sig tillbaka rakt igenom staketet med brädor, polarband och stolpar sprutande runt henne. Idag var hon dock kvar i hagen, och jag hoppas att hon fortsätter vara det!

Vi var ut med fyra hästar igår, och jag får se om det blir något hästande idag, behöver hjälp med fölen men Sara är inte hemma. Och lasta ved och skräp till skräphögen behöver jag också hjälp med då ponnyn inte är nog rutinerad på att vänta tills man lastat.

Reko
0

Här har börjat regna nu men jag hann köra hästarna innan. Jag har fyllt i språngrullan och ska posta den inom kort. Undrar hur det ser ut med betäckningarna i år?