Godmorgon 9 september
Har ni putsat russet och packat bilen? Det är ju dags för Guldruss på Skansen i dag! :)
Nån grym person har lagt klassen för 4-åriga och äldre ston utan föl FÖRST på morgonen, det är därför jag sitter här nu. *gäspa*
Nå, vi ses där - lycka till i dag allesammans! :)

God morgon!
Ja någon måste ju vara först.
Ska åka om en kvart, så man förhoppningsvis är där före er med hästar.
Lycka till allihop!
Agneta Hecht, medarbetare på gotlandsruss ifokus
www.vikingponnycenter.se
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ! ~~

Morgon är idag en död mäniska efter örebro igår hoppas fötterna årkar gå till bilen Lycka till med era russ idag
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Lycka till själva!
Jag har ägnat en del av natten åt att vara magsjuk med kräkningar. Måste säga att jag känner mig lite lagom matt redan nu, ungefär som det brukar kännas dagen efter Skansen. Tur att det bara är två hästar att visa i dag, och de får dessutom allt fixat av fodervärden.
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
God morgon! Gäääääääsp! Lägger mig och läser en stund. Lycka till på Skansen!

God morgon! Här strålar solen och de tär en hel grad varmt ute. Vi behöver inte putsa några hästar för att åka till Skansen, men jag önskar alla andra lycka till där idag!
Peter ska klippa färdigt i skidbakcen, och jag ska baka och greja på litet härhemma. Kanske vi hinner köra par i eftermiddag?

God förmiddag. Här strilar regnet ned. Skall iaf ut och köra sen när det slutat regna. Igår var jag på ponnytravtävlingarna här på Gotland och det bjöd på många fina uppvisningar. Själv hade jag ingen häst ut men den 22 sep. så har jag två :)
God förmiddag!
Vaknade för en timma sedan av att hunden gjorde något som hon absolut inte får göra. Robban är skitsur rent ut sagt. Hon har tuggat av hans strömdosa till datorn. *morr*
Var uppe till fem i morse. Känner mig helt slut efter bara några timmars sömn och dessutom på helt fel tid.
Idag ska jag förbereda för en av mina shettisar som åker till slakt i morgon bitti vid sex. Usch kommer kännas jättejobbigt, men ett måste.
Sen blir det till att städa efter festen igår för det har jag inte orkat än.
Ha en bra dag allihop!

God kväll!
Är just nu i bulgarien och det är kanon men vädret är inte så jätte bra…Men längtar nästan hem. Ska bli fint väder i morgon 29 grader och moln gissar vi. Har bara varit en soldag sendan fredag men men
Hejsan! Efter en härlig dag på Skansen har jag släppt ut russen i hagen och gått en skogspromenad för att smälta dagens intryck.Nu är jag redo för att ta emot familjen, som har varit på Stockholmsbesök hos släkten medan jag har roat mig alldeles själv.
Ha det gott!