God morgon 6 september
Hej alla glada eller morgontrötta!
Jag skall bortajobba hela dagen idag, med start 06.15 och avslut 19.00. Det är en sådan här dag som jag önskar redan var gjord, med andra ord. Annars blir det nog trevligt.
Ha en trevlig dag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

God Morgon på er alla idag ser det ut att bli lite grått, det är bara att hoppas solen tränger igenom. Just nu är alla dagar virriga vet inte i vilken ände jag ska börja, måste ju jobba oxå för att försörja di små djuren Tänk vad skönt om det bara kom en chek varje månad ner i min brevlåda Fast då blev man ju bortskämd på gammla dagar Nu stunadar 3-års test guldruss och en valpning i helgen så det blir en klyvning av mig själv Ha det gott där ute och vi kanske syns i helgen
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Godmorgon i vårt avlånga land!
Här har vi vaknat till en blå himmel och halv storm.
Igår var vi ute och tömkörde MYsli och Yazzå i par, det gick jättebra! Nu ska vi bara plocka ihop parstången… Vi har inte kört russpar sedan 1996 eller så.
Annars bjuder dagen på jobb i em, och PEter ska roa sig med att fortsätta klippa skidbakcen i byn.

Här ser det ut att bli en fin dag. Jag har två verkningar kvar framför mig, annanrs är jag ikapp (då är det snart till att börja om…)
Ja nu stundar snart Guldruss! Det ska bli roligt! Hoppas på fint väder då, det gör det såå mycket trevligare…
I övrigt…Ha en bra dag! =)

Förresten! Missade att tala om för Malin att det var en väldigt vacker bild!
God morgon! Jag har varit uppe och ätit frukost och njutit alldeles själv en stund. Nu är det dags för barnen att gå upp och åka till skolan. Full fart i hagen redan, lille Arrak tar sin snabba "tok"morgonrunda medan de andra ser allmänt trötta ut.
Ha det så gott!
Bläääk, vad jag avskyr morgnar! :(
De inträffar alltid alldeles för tidigt ju!
Och kelpie-huliganen har redan försökt välta ner råttburen tre gånger - vad månde bliva av denna dag?!

Godmorgon!
Vädret i värmland är lite smådimmigt men vi hoppas på att solen bryter igenom under dagen. Själv sitter man i sin betongbunker framför datorn och bara längtar hem till ungar och hästar….
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss
Godmorgon !! Kan sammanfattas kort:LEDIG i 5 DAGAR !!!! WOW ! Med 5 hingstar på gården(4russ+1shettis) har man ju lite att hitta på………………

God morgon!
Idag har vi en jätteskojsig cyckelutflykt med skolan. så jag har hur mkt klääder som hälst på mej :P För blir det klädstreck så vinner typ vi. Man ska lägga ut alla kläder på en streck o sen hur mkt vågar man klä av sig? men min sjal är ca 1.70 m Och sen senare i kväll så blir det bulgarien :)
God Morgon, håller med Anna att morgnar är Bläääääh…..ännu så länge får det väl gå när det är ljust ute, men längre fram….Nej fram för att alla skall gå i ide i november! Man behöver inte nödvändigtvis sova hela tiden, men man skulle slippa att stiga upp 05.30 för att hinna med stallet innan jobbet! Ok, ok, det är ännu ett tag tills dess…..pessimist är jag…..
I dag bli det lite mer målning, vädret var fint i går, så det blev lite av den varan nu när det inte regnar!

God Morgon! Idag är det lite småkyligt och blåsigt, men ändå sol på himmelen :) Ska fara till jobbet nu och senare börja köra in ett russ från början (varit med i en olycka, när hon var bortlånad) Inge kul när sånt händer.. Men det är bara att kämpa på.
Ha en trevlig dag allihopa!! :)

Anna! Gå till din lokala djuraffär och köp en sssscat, den duschar hunden om den kommer nära råttburen. Det är röelsedetektor och pip på den. Tybärr innebär det nog att även du blir duschad när du aktiverar den….

Tänk vad det kommer att lukta citron hemma hos Anna de närmaste dagarna

God förmiddag har blivit tillökning till stutriet av de tvåbenta Annika fick en son i morse ska åka och titta på honnom i kväll efter att malin och morfar christer varit i tomelilla och tränat några russ, har köpt en fin russåring som kommer från stuteri Ernst han går med de andra pojkarna och mår utmärkt.pluggar på som vanligt. ha en bra dag önskar alla vi på Ekslätt.

#14 Betyder det att Annika är stor nu? Jag vill minnas att hon var typ sexton förut? men det kan ju vara några år sedan förstås…. Vad alla barn blir stora!! Själv blir man ju inte äldre eller???

#15 Annika är snart 24 år hon har redan en dotter på tre år som heter filippa jag själv blir aldrig en dag äldre än 30.
Nu är det Malin som är 16år och våran lilla Emma är 4år

Goo kväll. Här är det ganska fint väder och solen tittar fram men det har ju drivregnat lite till och från idag har iaf hunnit ut och kört sippan med ny balans och det gick över förväntan :) Jaja nu får jag väl plugga på ögats delar har ju "prov" på det imorgon men bara ett litet :)