God morgon?
Var är alla? Kan inte hitta någon god morgon-tråd idag och klockan är 13.42. Har alla gått i idé inför vintern eller har god morgon-tråden försvunnit?
Själv är jag på språng. Ska till växthuset och sen ska vi flytta hästar till en sista beteshage innan det är dags att "stalla in" för vintern.
Själv är jag sjuk - perfekt tajmat med att det är kvalitets i morgon! *suck* Huudet värker och halsen svider och jag har sovit hela dagen lång. Men det är bara att ta en alvedon och åka iväg till stallet, och ta itu med att bada Hjördis, putsa selen och allt annat som ska fixas.
Puh!!!
Men hu så jobbigt. Hoppas det blir bättre till i morgon och lycka till med kvalitetstävlan i morgon!

God Morgon, eller Lunch..? Jag sitter och tittar på friidrotten och ingen häst ska tränas idag. Trist!

siter här o har tråkigt har flundrat lite om jag åker ut till stallet ca halv 3 sen köra mamma hämtar efter jobbet ska försöka hinna me Tureo borsta han. ska börja med min lednadsträning stannar jag ska han stanna men han fattar inte riktigt men efter ett tag går det :) Ska nog Köra Effi ner till golfen. Men ska väcka killarna nu. Om Pontus ska sova i natt så

God eftermiddag :) Här har faktiskt molntäcket spruckit upp och solen skiner och det är varmt :) Har precis kommit hem, jag var inne på banan med Sippan men det gick inte. Hon bara galopperad och ville inte alls så det blir väl kanske ingen mer start i år. . . . Får in på banan lite mer i höst och se kanske hon vill då men vi får se =S Ha en fortsatt bra dag :)
God kväll. Idag har jag hunnit med att sy klart ett träns, tagit emot hovslagaren, träffat mamma, varit ute på två körrundor i skogen, storhandlat …Får nog ta det lite lugnare imorgon.

Godkväll. Idag har alla hästar fått motionera på stubbåkrarna. Jag har städat ur hela hö-förådet, snart är det dax att hämta hem hö. Ponnyerna tuggar på sina sista grässtrån därute