Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 1091 ggr
karisma
0

god morgon 31/8

Oj vilken morgon solen är på väg upp gräsmattan är frostvit. fåglarna kvittrar (kanske för att hålla värmen) Ja nu är hösten här ska ut och pressa halm idag sedan kommer hovslagaren för att göra sitt jobb Tiger och Qurry ska få skor för första gången ( fram) annars är det bara barfota barn Ha det gott alla där ute

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Tittut
0

Hej alla!

Visst är det en vacker morgon, men jisses vad kallt det blivit med en gång. Hösten kom i 190.

Jag skall nog åka till Strömsholm idag och titta på haflinger en stund.

Lycka till på Wången, för dem som är där.

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriSolo
0

Vi har då ingen nattfrost än iallafall, men det har haglat i luleå så flera bilar kört i vägräcket… Mysli sänkte sitt rekord med åtta sekunder igår, när hon är fulltrnad går hon säkert fort! Idag ska jag jobba och städa ur bilen och köket. Imorgon blir det utställning i Skellefteå.

Anna-Uppsala
0

Här skiner solen! Jag älskar den här tiden på året - det är absolut bästa tiden nu!
I övrigt har jag ont i halsen, snart ska jag skjutsa äldste sonen till hans extrajobb och sedan ska jag själv arbeta … Och i övermorgon är det kvalitets - spännande värre!

MagganS-B
0

Brrrrrr……kall morgon! Solen höljs i ett tunt molntäcke……håller verkligen med om att hösten kommer med stormsteg. I dag jobbar jag sista dagen på ett par veckor, tänkte ju åka till Grekland, men resorna till "min ö" är fortfarande jättedyra, trots "sista minuten", kan det vara för att det inte brinner där? Får spara lite slantar och åka i vår i stället…..fast det svider i restarmen!

maiijjha
0

God Morgon.

Här skiner solen oxå men det blåser idag oxå. Jag ska åka till Karamellen i eftermiddag och se så han lever. Annars ska jag väl bara ta det lugnt och hoppas jag kan börja jobba till veckan.

VeronicaP
0

Morrn morrn , här har det regnat lite idag.

entill
0

Middag, ruggigt kallt, men det märker man inte så mycket av när man jobbar hårt. Har äntligen uppdaterat min egen hemsida, så nu finns både bilder från Generalmönstringen på ELMIA och dagbok från helgen där. www.vikingponnycenter.se

Agneta Hecht, medarbetare på gotlandsruss ifokus

www.vikingponnycenter.se
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ!  ~~

[Croneld]
0

Hejsan! Idag har jag haft med mig elever från min gamla klass och fiskat mellan kl 9 till 12. De fick både gäddor och abborrar. Sen grillade vi korv på stranden och en del vågade på sig ett dopp. Nu är vi tillbaka på skolan igen. Ha en trevlig fredagskväll!

juliapettersson
0

God eftermiddag, det är ruskigt kallt här!! Känns konstigt att sommaren försvann så fort, man hann inte med i svängarna. Rosalie är dock mycket glad, eftersom hon slipper sitt eksemtäcke. Ska ut och köra på stubbåkrarna snart, bäst att passa på medan de finns kvar.

Asagard
0

God eftermiddag!

Här kom också hösten med full fart. Igår ställde vi ut första balen till hästarna och idag körde vi ner mat till hästarna som fortfarande går nere på betet. Känns som att sommaren inte ens hann komma i år.

Har skumpat trakor hela dagen. Nu blir det matte som står på schemat.

Trevlig eftermiddag allihop!

SigneK
0

#7 alltid så fint att läsa om era aktiviteter. Jättebra bilder dessutom. De är så duktiga! Jag hatar att jag inte hann se uppvisningen Gråter Men jag såg alla efteråt och fick även några fina bilder på Tidde.