Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettavelsvärdering
Läst 1564 ggr
mellanbyns
12

Kålmans Polar J:R godkänd

Idag på wången blev junior godkänd på 41 poäng 9-9-7-8-8. Mycket glad matte :D

Stallmima
0

Grattis!  🏆

AlexandraGustavsson
0

Grattis! Finns det mer resultat från dagen?:)

C-Ainerud
0

Grattis :-)

C-Ainerud
0

Grattis :-)

mellanbyns
0

Tack! Ingen av de andra russen gick igenom denna gång, mithrandir hade näst högst poäng av dem med 39 poäng.

rebeccajansson
0

Grattis jag funderade just på om inte hans stam skulle vara intressant? ialf hans möderne & hans prestationer är ju oxå ett plus

savrarpstuteri
0

Grattis =)!

Hagelberg
0

Grattis!

Ernst-Romeo
2

Ett stort GRATTIS!

Ett välbehövligt tillskott till aveln för att behålla travanlagen.

Många av 2-min hingstarna börjar komma till åren så det behövs nyrekrytering av russtravhingstar.

Bengt

För övrigt anser jag att russtravarna skulle ha samma status som kallblodstravarna ( fd nordsvenska travarna) inom svensk travsport

[Croneld]
0

Grattis!

ryttarn
0

Grattis!!!

Han var verkligen kanonfin, både jag o Mickis gillar han skarpt och funderade på hemvägen om han kan passa ett av mina ston framöver. Så kanske vi kommer över till han framöver :)

Mitte får växa i sig lite och coola till sig så kommer han tillbaka igen om ett par år. Med tanke på hur stressad han var så är jag väldigt nöjd med 39p.

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

MagganS-B
3

Grattis från mig också, behövs att lite gammalt fint russblod "kommer tillbaka"! Dessutom är Junior så otroligt lik sin pappa Polar! Kul också att två Polar hingstar gått in inom kort tid nu…..

karisma
0

Grattis

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Reko
1
mellanbyns
0

Tack så mycket! :)

mellanbyns
2

Och kritiken var det underbart att få lyssna på, synd man inte har det på film så har man kunnat lyssna om och om igen :)

orangeh
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fina killen igår!