Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 829 ggr
ThereseE
0

God Morgon 28/8

God morgon! 

Kikade precis in här och såg att det inte var någon som hade skrivit "God Morgon tråden" än. Har varit uppe ett tag nu, gick upp tidigt och åkte ut till Axevalla Hed för att fota hästarna och korna i soluppgången, jättefint va det, lite kyligt dock. Det märks att hösten är på gång.

Resten av dagen lär väl gå åt till att packa då det blir flytt snart!

Ha en skön dag =)

Asagard
0

God morgon!

Var uppe redan vid halv fem i morse då Kezella skulle med båten. Hon står på båten nu och åker till ny ägare idag. Känns lite konstig men ändå bra!

Slog knät i stalldörren i morse. Fy vad ont det gjorde. Fick en "bula" ovanför knät och jag kan fortfarande inte böja knät ordentligt. Tur att jag har en tid hos läkaren idag, så kan jag kolla så ingenting hände med knät när jag ändå är där.

Ha en skön dag allihop! Här har vi strålande solsken för tillfället, men det blåser dock en del.

StuteriSolo
0

Även jag var uppe tidigt idag, men ägnade mesta tiden åt att skjutsa min man till lastilen, och sedan skjutsa sonen till skolbussen. Sara är nere i Enköping och ska rida monté-SM ikväll, hon flög ensam för första gången igår. Nu har vi inga barn som måste flyga assistansflyg längre. Och tre som inte ens får liftflyga… Betyder det att åren går??? Idag kommer hovslagaren och ska sko alla tävlingshästar och Myria. Det var fem grader imorse, så idag håller jag på att elda, det är inte varmt inne. Solen har dock kommit fram efter att ha varit på villovägar de senaste dagarna.

MagganS-B
0

Skall jobba…..nu är det bara tre arbetsdagar tills jag har semester i 2 veckor! Skall bli skönt om det inte regnar…..kanske man hinner måla lite. Skall först till Malmö med Brådis, och titta på Ponnyderbyt förstås! Många år sen sist jag var där, inte sen Leilu startade och var diskad i mål som tvåa efter Junisorken!

ryttarn
0

Godmorgon!

Har ägnat morgonen åt att sitta på en bilverksta och väntat på att dom skulle byta olja, skulle ta 20min, efter en timme fråga ja om dom inte var klara snart…..

Jobbar resten av dagen o ikväll blir det målning i stallet…..

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

Tittut
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag är det hårdkörning framför datorn, då det blev för lite av det igår. Har ju inte ens hunnit säga godmorgon förrän nu!

Det kanske är bra det förresten med tanke på statistiken…

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriQveiar
0

Här blåser det stormbyar! Tycker synd om alla små damer och herrar ute i hagarna en dag som idag. I morse både regnade det och blåste stormbyar…Kallt, brr…Man är inte riktigt van vid kylan som slog till nu.

Odena
0

God kväll :) Här är det grått (som vanligt) men det är faktiskt vindstilla. Skall träna Odena imorgon men idag blir det vila för båda damerna för sippan har ju bara 3 skor så hon får på den 4 på fredag så då åker jag in och tränarm på banan på lördag :) Ha en fortsatt bra kväll :)