Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettsäljes
Läst 1406 ggr
Angel
6

Maxxum 576 till salu

Då vi inte längre har tiden letar vi nytt hem till russhingsten Maxxum. Han säljes i primärt för travet (han kan nog ha talang för körning också) då vi tror han har mycket kvar att ge.

e.Polar u.Matilda 

63 starter: 18-15-12, 22.900kr, rek. 1.49,1

Maxxum är lätt att hantera av alla och det är smidigt att med honom ut på tävling. Han saknar det där ‘russ-envisa’, vilket kan ha sina fördelar. På banan är det mycket drag i honom, han har verkligen ett löphuvud! 

Maila gärna till: angelica.holmqvist@gmail.com, (eller ring 073-9430951, men jag kan vara svår att nå emellanåt). Lämna nummer och meddelande så återkommer jag så snart jag kan.

PMs och frågor i tråden undanbedes, spontana kommentarer har jag inget emot - det hjälper till att putta upp :)

PernillaJ
9

Lycka till med försäljningen av välstammade Maxxum 576. Maxxum har samma mamma som Manicken 567, travrekord 1.43,8a och Best In Show-vinnare på utställning.

Maxxum 576 är mycket nära släkt med fantastiska stoet Mareld 4146, travrekord 1.40,2a, SM-vinnare och även diplomsto. Marelds halvsyster Chuchundra 1.45,2a har också vunnit SM.

[cancan]
1

Han är en av mina favorithingstar, superfin =)

Lycka till med försäljningen!