Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 588 ggr
karisma
0

God Morgon 27/8

Morgon alla där ute är ni trötta idag när det är måndag, barn till skola hästar att mocka åt och allt annat I dag är det den stora dagen att börja pressa halm (om vädret håller) Det åskade i flera timmar här i går kväll så jag fick en lugn kväll att hålla tassen på min lilla yokie som är åskrädd efter ett stort nerslag i huset för många år sedan. Men så skönt att bara ligga där i soffan med tre små hundar på magen och brasan som  sprakande Det är bara fem grader  ute så det blir mammelucker idag Ha det gott där ute

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

ryttarn
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon!

Tillbaka på jobbet för att vila upp sig efter helgens övningar. Gårdagen ligger fortfarande gott i mionnet efter att Gordon Rex(vår shettis hingst) tog en dubbel på Mantorp i sina två första starter i livet och Troll Twix fick en fjärdeplats och en liten rekordsänkning trots två brakgalopper…..

Nu börjar uppladningen för utställningen i Forshaga den 2e….

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

MagganS-B
0

#1 Godmorgon och gratulerar till fina prestationer!

Grattis också till Helena som vann finalloppet på Visbytravets tävlingar med Hermes II!

I dag blir det lite småfix, tvätt, m.m. har jobbat helg, så en del saker finns att göra. Vädret är lite så där, moln och sol, blir antagligen regn. Nu märker man på kvällarna att det börjar bli höst, isch!

Turnado
0

God morgon! Snart bär det av till skolan :s men men..sen är det bara hem o städa inga pållar idag men hoppas jag klarar o städa med nacken bara. Annars blir det problem

Tittut
0

God morgon!

Sitter framför datorn nu, och kommer nog bli sittandes hela dagen. Hoppas ni andra mår bra, själv är jag lite snuvig, men det går väl över.

Ha en trevlig dag!

Liselotte

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriSolo
0

Godmorgon allaihopa!

Jag började dagen med att ksjutss Pter till lastbilen, sedna fick jag göra en brandkårsutryckning för SImons epa fick soppatorsk halvvägs till stan, sedelautomaten tog inte hans peng… Nu har jg hunnit få i mig frukost och ska ringa om min trasiga bil är hel, behöver den!!!!

[Croneld]
0

God dag! Vad roligt det är att läsa om vad ni ska göra under dagen. Det händer mycket både bland folk och fä!

Jag arbetar fortfarande…

Andy
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God middag! Jag ska packa o städa i dag för i morrn åker vi till Bulgarien ska bli såå skönt.

Var till hästarna igår o klappa om dem o sa hej då. Andy hade vart på rymmen igår o grannen hade sagt till pappa att det gick en nordsvensk ute på gärdet….hmm….visst är han stor men inte så stor. (grannen har egna hästar.)

Odena
0

God kväll :) Här på gotland regnar det just nu :( Idag har det ju vart skola som vanligt och på eftermiddagen körde jag och mamma Sippan & Odena. Sipp går riktigt bra nu men hade tappat en baksko. Det är andra gången den här veckan som hon tappar en sko =S Ha en fortsatt bra kväll :)