God morgon! 24/8
Lycka till på premieringen idag ni som ska åka till Enköping!
Tack, det kan alltid behövas!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

God morgon i dag är det bra väder för att att visa häst lite grått och inte så hett så lycka till
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus

Godmorgon!
Fredag och jag jobbar bara halvdag, så det blir till att klippa gräsmattan när jag kommer hem.
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss
God Morgon!
Tur vi klippte gräsmattan i går, för i dag är det för vått!
I går städade jag selkammaren, fick ihop en hel sopsäck, vad mycket skit man samlar på sig……Får se vad det blir i dag, får väl vila upp mig inför jobbet både lördag och söndag!

God morgon,
#1 Lycka till. Vi syns imorgon!
Här är i alla fall strålande sommar och jag hoppas verkligen att vädret håller i sig till imorgon och att det går att ta med sig solen till Jönköping isf
. Ser verkligen fram emot att se alla hingstarna på Elmia imorgon… speciellt Silverboy då förstås!
här skiner solen, men jag har huvudvärk så det är väl säkert åska på G. Jobbigt med "åskskalle" så här års! :(
I morgon ska jag stå på Jälla och vara domarsekreterare på premieringen hela dagen lång. Det blir kul! Är det någon härifrån som ska dit?

God morgon godmorgon. Vaknade med en massa fjärilar i magen. Imorgon är det Elmia som gäller. Så idag ska man tvätta häst packa transport och putsa träns ect. Sen fick man ett oväntat tanläkarebesök att gå på. Ha det gott…

# 6 skall till jälla i morgon med två Qurry och Missan
Heja Qurry, hälsar farmor!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus

# 10 Det kan vi behöva Qurry är lite stor om magen men det ska bli spännande för hon är alldrig bedömd GRATTIS till din lyckade dag

God eftermiddag. Igår tränade jag min treåring på ett "nytt" sätt och jäklar vad hon sprang :) Idag är det grått och trist så de var tur att man körde igår :) Ha en bra dag :)