Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 427 ggr
karisma
0

God morgon 23/8

Morgon lite trött och sliten efter igår, var till Sigtuna på förhadsvisning med  Lilla Axel Han skall nu bli ett det, men det visste jag innan det är bara lättare att låta någon annan säga han duger inte som hingst Men han blir ju en trevlig ponny för någon Axel själv tyckte det var lätt som en plätt att bli srubbad åka trailwr samt gå i ridhus för första gången i sitt liv  Jaha nu laddar vi om för Lördagen på Jälla Jag önskar John Russ killarna lycka till på avelsvärderingen Ha det gott där ute

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Tittut
0

Godmorgon!

Jag gillar inte när servern ligger nere såhär på morgonen…

Idag skall jag löneslava hela dagen. Från 9-18, okristliga tider tycker jag efter 1,5 år som frilans.

ha en fin dag idag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriSolo
0

Godmorgon allaihopa!

Solen strålar, men luften är kall, så kall, det har nog nte varit många grader inatt. Ojoj, mina stackars grönsaker…

Idag ska jag fortsätta att sanera smådjursburar och om jag hinner kanske rensa litet ogräs. Vi får vårt ensilage pressat i em, skönt! Nu borde ju näringsvärdet vara lågt på det som aldrig slagits iaf… Det blir en del balar på andraskörden också.

ryttarn
0

Godmorgon!

Vavkert väder ute och jag skall sitta inne hela dagen…. Mao som vanlgt, det fina vädret kommer när semestern är slut ;-)

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

MagganS-B
0

God Morgon! Regnet hänger i luften, dimma är det också, alldeles klibbigt och varm! Som ni förstår av vädret, så är jag ledig från jobbet! Blir väl städning antar jag…..

vasiria
0

Godmorgon

här är det mulet och i eftermiddag ska jag på entreprenörskurs.. blä höll jag på att säga, men jag har ju själv anmält mig..

Asagard
0

God förmiddag. Det enda jag hunnit än så länge idag är att sitta i telefon, gå en sväng med hundarna och sitta framför datorn. Hm, kanske dags att göra något vettigt istället.

Idag ska jag fortsätta mitt evighetsprojekt att mocka ur boxarna i stallet. Än så länge har jag bara gjort en och blä vad jag avskyr att mocka ur dessa djupströbäddar. Robban har lovat att ta hälften, men han ligger fortfarande å sussar, så det får nog vänta en stund.

Annars blir det nog en ganska sval och fin dag idag om man ska tolka vädret just nu. Men det kan lika gärna bli regn eller hetta. (när inte ens meterologerna kan förutspå vad det ska bli för väder, hur ska jag kunna det då)?! Räcka ut tungan

[Croneld]
0

Hejsan!

Jag har rast och passar på att titta in här! Det är trevligt att läsa i alla trådar, oavsett vad de handlar om. Självklart kan jag som ni inte skriva i alla, men det är alltid något som man får lust att diskutera eller ha en åsikt om.

Ha en bra dag!

Odena
0

God eftermiddag :) Här är det grått men lite sol ibland men det är varmt och i skolan har dom nått fel på ventilationen så det är hur varmt som helst. Ikväll skall jag köra pållarna och försöka ta en tid på sippan för att se igentligen hur fort hon kan gå, jaja det är inte så lätt men får se om hon vill :) Ha en fortsatt bra dag :)