Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikett: om-sajten
Läst 940 ggr
[Croneld]
0

Vad tycker ni om sajten?

Jag har skrivit en artikel om gotlandsruss.ifokus som jag ska skicka in till tidningen Gotlandsrusset.

Behöver ett par citat från er. (Obs, kan bara ta med ett par stycken!)

Så vad tycker ni om den här sajten? :)

NovaRoll
0

Snabba frågor snabba svar….trevligt forum där det finns dom som vet mer och har större erfarenhet, vilket alltid är av godo, men man får sålla då alla inlägg inte alltid är relevanta och innehåller substans….(inget illa menat), men finns många här som har mycket att delge oss mindre insatta, ingen nämnd ingen glömd…synd bara att som jag uppfattar det är, att de äldre och visare inte alla gånger uppskattas vilket är synd då de besitter gedigen och lång erfarenhet, det här blev lite rörigt men jag tror att ni vet vad jag menar, är själlv glad och tacksam för att ni "rävar" i gemet delar med er till sådana som mej..Flört ett fång blommor till er ALLA.

Tittut
0

Jag är glad över att det är en trevlig och hjärligt stämning på sidan. Ännu så länge inga personliga påhopp och tråkigheter som ofta följer på internetforum.

Det diskuteras och resoneras om det mesta som har med russ att göra. En given plats för ett flertal besök per dag.

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

karisma
0

Ett givet forum för russ alla svar och diskutioner är av värde även om de som går käpprätt mot ens eget tänkande och tyckande för då får man en tankeställare  Tack alla där ute för att ni delar med er

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

alpros
0

Glatt överraskad är jag som "upptäckte" forumet i förra veckan. Inget ämne är för strort eller för litet. Och för en sådan som mig, som inte har russfantaster nästgårds och bor i ingenmansland utan någon lokalförening att tillhöra, är det helt underbart att kunna "prata" med folk som vet vad man pratar om och har samma intresse.

Och aldrig har jag väl varit så uppdaterad på premierings- och utställningsresultat så snabbt.

Reko
0

Jag ser det som en ständigt pågående avelskonferens! Man träffas och utbyter tankar och idéer. Helt enkelt kanon men det finns plats för fler.

MagganS-B
0

"Reko" har helt rätt! Det här är en avelskonferens på internet! Vettiga frågor kommer upp, bra svar ges, gemytligt och trevligt, inget tjafs!

dullen
0

Har som #4 upptäckt den här sidan på senare tid, och besöker den nu dagligen (ofta flera ggr/dag) och stämningen känns god, och det är trevligt.Skrattande Intressanta ämnen, bor i norr så det är kul att höra från er.

dullen
0

…som bor lite längre lite längre söderut , menar jag, och många har hållit på länge och har gedigen erfarenhet.