God Morgon 20/8
Hej Alla Russlovers! Sover ni eller?????
Hoppas ni får en fin dag! Jag tänker jobba!
I dag börjar yngste sonen 7:an och äldste sonen 9:an - så nu har jag bara stora barn! Känns jättekonstigt, för jag tycker det var väldigt kort tid sedan jag själv gick på högstadiet … fast uppenbarligen är det ju ett tag sedan!
i övrigt körde jag en ordentlig runda med Hjördan i går, och hon är så LAT! Ska öka havren, och så måste hon få börja sova inne snart, annars kommer hon nog att stanna och ta en tupplur i ett maratonhinder till helgen! :)
God morgon!
Kom hem från Irland igår, så jag är fortfarande lite vilse i pannkakan. Ponteman börjar 2:an idag, och jag känner lite som dig Anna, även om mina är mycket yngre.
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Morrn morrn hoppsan var ute och skrev samtidigt som du Maggan men nu har jag lärt mig att få bort ett inlägg Vad gammal jag känner mig det är mina barnbarn som börjar skolan nu och inte är det i ettan fast min själ är ung så det så. den här morgon är helt jävla underbar hö-sässongen är slut skall skicka på analys för att få reda på vad det innerhåller i mitten på augusti. Ja nu är det snabb träning på di små för onsdag och lördag Njut av dagen för det ska jag göra ha det
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Godmorgon!
Idag kommer 2 av mina russ hem efter att ha gått på ridläger hela sommaren.. ! ska bli jättetrevligt att träffa dom igen.

Ja, tiden går så fort. Barnen växer mycket fortare än man själv. Min äldsta börjar på Jällas djurvårdsprogram, mellanbarnet i 3:an och minstingen är ju bara 3 år så jag är i alla åldrar på en gång känns det.

God morgon….
Första dagen på jobbet efter semestern. Kom hem vid halv två inatt från Tingsryd, en 7 timmars körning som gick lekande lätt efter att Tejas Monljus äntligen hade fått sin så hett efterlängtade seger.
Idag blir det till att försöka komma in i de vanliga arbetsgängorna igen, inte lätt….
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

God dag på er :) Idag gick jag upp tidigt hela klockan 7 men jag måste ju öva lite för imorgon börjar skolan så då måste man gå upp halv 7. Men i förmiddag var jag och handlade lite och så har jag hämtat hästarna från betet och de var verkligen varmt i solen, sommaren kommer väl nu när skolan böjar :(
#6 Grattis till segern :)
Och jag började också skolan idag för jag har aldrig slutat! Gissa vad jag har för yrke till vardags!! Yngste sonen börjar F-klassen, dottern 4:an och äldste sonen fortsätter i gymnasiet.
Idag har jag lastat hö, 156 balar och för mig är det mycket att lasta av, in på logen och upp i en prydligt staplad hög. De flesta tar in mkt mer än så! Resten blir storbalar så klart!
Tycker ni att jag är en vekling som klagar över lite hö, så kan jag berätta att jag är en mkt duktig skogsmulle, ogräsdragare och gillar att ro vår lilla båt! Vad är ni duktiga på?