God Morgon 16/8
I dag vaknar man till en grå himmel men vad gör det när lugnet börjar återhämta sig här på landet Grannarna har flyttat hem efter sommarlovet och kommer bara ut några helger till Så ny kan jag och djuren härja fritt igen här i skogen Tills mörkret kommer och då är det svart här i skogen Då får man ta till ridhuset på Vätö om man vill rida eller köra kvällstid Å vad livet känns bra Ha det alla där ute
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

God Morgon!
Grått väder ute och sista semesterveckan. Får nog bli till att leta reda på lite sol söderut i höst då att solbatterierna blir laddade.
Äldsta dottern jobbar, de två andra döttrarna avslutar sommarlovet hos mina föräldrar i lidköping och grabben är hos sin mor. På det hela taget kan det kanske bli en dag att fixa alla dom där "ska bara lite först" grejerna…..
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

Godmorgon!
grått även här.. hade hoppats på att det fanns sol någon stans så att de skulle smitta av sig..
*hoppas hoppas*
Grått går väl an, men fy tusan vad det är fuktigt! Som i värsta regnskogen, känns det som. Det här är det värsta väder jag vet - allt känn klibbigt, inklusive man själv … :(
I dag är det stora boxurmockardagen, sedan ska stallchefen högtryckstvätta i morgon och i helgen blir det målning! Sen får Gerda och Hjördis ett fint, rent, nymålat stall att husera i! :)

här är det oxå grått och tråkigt =( plus att jag har kommit på att jag "tål" nog inte att gå ut på party och träffa nya människor för nu sitter jag hemma med världens förskyldning

goddag här sitter man o lyssnar på MTV =).
Idag ska jag putsa selar och vagnar. imorgon är det dags för kvällstrav på jägersro igen. Så klart fick jag lopp 9 och 11 av 11 möjliga. Tack Skåne ;(. Haha.
Så imorgon blir det stressigt. Ska ha ut båda bakom bilen också. Ja, vi får se hur det går :).
Dessutom flyttar vi nu, så det är mycket på gång!

God förmiddag :) Här är det grått men då är det ju som vanligt ;) Idag har jag inte fått för mig att göra nått klokt än men har sätt lite film och hämtat posten ;) Det har regnat skyfall här men det slutade för ca. 1 timme sen. Skönt jag gillar inte regn vaarför kan det inte vara fint väder när man har lov så kan det regna när det är skola istället ;)
God eftermiddag!
Känner mig så rastlös idag! Klantade till det rejält igår och föll ner för trappen in till ICA i Hemse. *morr* Stukade foten och i början gick det riktigt bra, men efter några timmar kunde jag inte ens stödja på foten. Dessutom skulle jag åka och jobba på kvällen och det var inte det lättaste. Men med lite värktabletter går allt. :-/
Idag kan jag i alla fall gå, men det är knappt. Är såååå irriterande för det finns hundra saker jag borde göra, men jag kan inte nu. :-(
Jaja, idag blir det nog bara en vända till hästarna och en till växthuset. Måste ju plocka av alla färdiga grönsaker.