God Morgon 15/8
Morrn där ute hoppas ni får en bra dag vilket ni börjar jobba idag eller är på resande fot Nu är det bara en vecka kvar till förutagningen i Sigtuna så det är dax att finslipa lite Solen har börjat gå upp det skulle bli en fin dag men i morron står det regn på schemat så det är bara att njuta av dagen idag Ha det gott alla
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Godmorgon!
Idag ska vi hämta hem våran 1års hingst från betet. Var och hälsade på honom igår, och han såg inte för rolig ut. Var rent i sönder tuggad av insekterna, så lika bra o ta hem honom. Ska även hämta hem en annan 1års hingst som jag köpt som är tänkt som sällskap till honom.
Hej Alla! Sol och skönt (peppar, peppar, jag är ledig….), bara tre russ hemma just nu, det är också skönt…..skall på folkdansfestivalsavslutning i ett underskönt gotlandsänge i dag. Bakade två långpannor med saffranspannkaka i gårkväll till sugna dansare! Ha en bra dag!

Godmorgon!
Skall försöka få färdigt lastbilens bromsar idag. Behöver ha den iordning för helgens utflyckt till Tingsryd….
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss
Godmorgon!
Hoppas någon här inne på Gotlandsruss.ifokus kan hjälpa oss finna fotografen! :) Se "Hjälp med fotograf"
//CarlS
Cancan hjälpte oss! Tack cancan!
CarlS & David

God eftermiddag.
idag har jag ägnat 5 timmar åt bokföring..
nu måste jag gå ut och göra något praktiskt innan jag blir galen..
ha en bra dag alla!

God Eftermiddag :) Här på Gotland är det so mvanligt mulet och grått… Hästarna går nere i skogen på kortsemester innan träningen börjar igen :) Nää nu skall jag gå ut och göra lite nytta ;) Ha det bra :D
Så.. nyss hemkommen.. Har precis hämtat hem en 1årshingst e Duktig som jag köpt och våran egen e Drömprinsen från betet… De verkar trivas ihopa och busar rundor som bara den… =)
Nu önskar man bara att det eviga regnandet kan sluta..
God natt! Idag har jag börjat att arbeta igen och det var trevligt att träffa alla arbetskamrater. Men lite trött blev jag!!

God natt! Börjar arbeta i morgon undrar vart veckorna sedan midsommar tog vägen. Sista semesterdagen slutade med trasig bil och hösilage istället för torrt hö, blev inte fler dagar utan regn denna gång heller. Regnet kom precis när sista balen hade fått plast men det blev ca: 10 rullar som det bara är att slänga som slogs och när det var en dag från att balas så regnade det i två dagar. Men nu är det ihoprullat iallafall. Lättare att flytta bort från åkern så.