God morgon 14 augusti
Det verkar konstigt att ingen har hunnit före, så detta kanske blir en dubbel igen!
Idag gäller lite packning och diverse hästkoll och annat, eftersom jag far till Irland i kväll. Skall heja på Janus på Clifden Show på torsdag. Hoppas på lika fint väder som i fjol.
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
God Morgon! Jättefin dag ser det ut att bli……naturligtvis jobbar jag! Börjar planera "hemgång" för Brådis, får se, kanske det blir en derbyresa!

God morgon ha det så trevligt på Irland vilken ö det är nog 6-år sedan jag var där längtar tillbaka. Ska ut och pressa det sista höt längsta året jag varit med om för att ta in hö Ha det alla där ute
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

god förmiddag!
idag kom rörmokaren hit och skruvade lite på en kran som genast började fungera.. känner mig dum.
jag har nu släppt ut alla mina ston i stora sjöhagen och Opal i kullen bakom mitt hus. effekten av det var att Opal blev skitsne över att inte få gå med sina brudar och märrarna blev jätteglada..
man kan inte tillfredställa alla..
God eftermiddag!
Har tillbringat förmiddagen med att städa. Är så trist, men vad ska man göra? Är så förbaskat trött på hundar som hårar dock. Hinner ju inte dammsuga innan det är tio miljoner hundhår på golvet igen. *morr* Någon som har tips på lim man kan använda till att få fast håren på kroppen så de slutar fälla? *s*
Nästa gång blir det en hundras som INTE hårar. 
Två kompisar som jag känt länge har i dagarna fått sitt andra barn. Bara måste åka dit och "klämma" lite. Undrar om jag hinner idag?! 
Vädret här är verkligen växlande idag. Från strålande solsken till hällregn till strålande solsken igen. 
Ha en fin och glad dag allihop!
God kväll! Jag har haft fullt upp med Hollandsbesök, då blir det bestyr i huset, med middag, fisketur och så klart en stadsvandring… Puh! Sen ville dottern rida och till sist lite träning med GerTi. Sen kom jag visst på att jag måste vattna hos grannen som är i England och ta in tvätten innan det blir mörkt. Ja, men i morgon blir det som vanligt för då börjar jag jobba igen och semestern är slut.
Igår hade jag besök av miljö och hälsa som håller på att göra en hästinventering. Men de passade på att göra en inspektion också med massor av frågor, som hur ofta utfodrar jag mina hästar per dag, vattnar, avmaskar, verkar m.m. m.m. Men de var nöjda i alla fall och gillade mina russ!
Ha det gott!