Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 679 ggr
karisma
0

God Morgon 13/8

Morrn hoppas eran helg har varit bra med utställningar och tävlingar eller en helt vanlig helg. Tropic fukten fortsätter har fått lite astma den har varit borta länge(rökningen har ju ingen orsak till astma ) Det har minskat på hästar i helgen 4ston har åkt hem så det ser lite tomt ut i hagarna Argo blev skogstokig att jag tog bort hans ston och får hålla tillgodo med en grinig lilla Anna och ett ltet föl som han inte får komma närmare än 20 m. Det är inte lätt att ha sin första betäcningssesong och bli vuxen  jag får pyssla lite med honom så att han blir på bättre humör  Ha det gott

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Tittut
0

God morgon!

Det blev sent i natt, och nu ringde mamma och väckte mig. Det var nog tur det. Har varit i Skåne och tittat på riks med många fina baggar, men även dito New Forestar. Det har varit en mycket trevlig helg.

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

VeronicaP
0

Morrn morrn . är lite sliten efter helgen tycker jag , med både utställning och tävling , men det lossnar så fort man börjat jobba igen *ler* Verka bli en kanon fin dag här idag .

[Croneld]
0

God morgon! Härligt med en fin dag, men jag tror att det kommer att regna och åska lite i Roslagen - om de håller vad de lovar! Själv skulle jag vilja ha fint väder eftersom jag börjar jobba om två dagar. Ha det gott!

Odena
0

God förmiddag :) Idag skall man bara ta det lugnt och varva ned efter den stressiga helgen med tävlingar och mycket annat ;) Här på Gotland är det molnigt och grått som vanligt. . .

SigneK
0

Här är det jättevarmt och soligt! Tänk om man skulle hinna till stranden sen!

Vänter på veterinären som ska komma och id-kolla, chippa och handelsundersöka Gwen. Bara hon nu inte blir allt för ledsen av märkningen….

Asagard
0

God eftermiddag!

Sov ända till halv tio idag. Lyxigt värre! Åkte till affären och handlade frukost, då allt i frukostväg tog slut i går morse. Fixade en frukostbricka och gav Robban frukost på sängen. :-)

Har i övrigt suttit med betäckningspapper idag och ska försöka hinna lägga alla papper på lådan idag.

I övrigt blir det nog bara ogräsplockning och grönsaksplockning idag.

#5 Lycka till med Gwen och försäljningen av henne!

SigneK
0

Tack! Det gick så bra så! Ingen anmärkningar alls på undersökningen  (hade jag väl inte räknat med heller) och veterinären tyckte att hon var stor och fin och trevlig att hålla på med.

Och chipsmärkningen gick mycket lättare än jag hade tänkt, hon tog det lugnt, så det var skönt Glad

Så nu ska Liselotte få ett litet papper att göra hästpass av Skrattande

entill
0

God eftermiddag! Här i Kalmar är det också tropiskt varmt.  Har kört hem gammelmannen Jonis. Har var välkommen, Tidde har suttit som ett frimärke på honom sedan i lördags.

I dag är det träning inför showen på ELMIA. Har varit i stan och skaffat lite glittrigt att klä hästar och ungdomar i. Alla sex hästarna är på topp och ungarna förväntansfulla. Nu ska jag gå ut och se hur det går för dem.

Agneta Hecht, medarbetare på gotlandsruss ifokus

www.vikingponnycenter.se
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ!  ~~