BILDER Utställing o GM 4:e aug.
Tänkte om alla som tog kort ville lägga in lite bilder här från idag från utst. o GM som var på Sundbyholms travbana!!? :D
Det kommer en artikel med bilder, så fort vi får in alla resultat. men lägg gärna in bilder som ni tagit på gm och utställningen på Sundbyholm.

Någon som har en bild på Tejas Jarita? gick med i klass 4:a tvååriga ston, katalog nummer 44 :)
http://vickelbyponny.blogg.se

Och här kommer bästa hingst tillika reserv BIS
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss
Nån på "travpållarna"? :)

#5 Grattis han ser jättefin ut..

Här en bild på den enda hingsten som kunde höjas till värdebokstav A. och detta med endast 30 avkommor! Bl.a. 6 diplomston av 11 möjliga. 9 klass 1 ston av 11 möjliga. 8 sparsamt startade avkommor med en prissumma på 11 740:- Det vittnar väl om god förärvning!
Agneta Hecht, medarbetare på gotlandsruss ifokus
www.vikingponnycenter.se
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ! ~~

#8 Hans blick ser så otrooligt snäll ut!!

#9 Ja, han är otroligt snäll också.
Här en bild på Trojkas 2-åriga dotter som blev ungstochampion
www.vikingponnycenter.se

#13 Har du några bilder på John Russ och grattis till klass segern Sippan är stolt över sin pappa :)

Var det ingen som tog på Junijus i fölklassen nr 114, eller Julia nr 91 tror jag, i sto med fölklassen..??

#28 Tack :) Du är verkligen jätteduktig på att ta kort 
Finns det någon som har fångat Stjärnglans på bild som kom trea i klass 7a, och Cissi som vann klass 7b ,samt Rosalie som var med i klass 7b. Och om någon vet vilka poäng Rosalie fick skulle vara roligt att veta då jag tyvärr missade det.

#37 Rosalie fick 87789=39 poäng och gick 6:a i klassen
Tack Pernilla för resultatet och tack Therese för den fina bilden

#41 Tänk vad mycket enklare det hade varit om någon av oss hade gått och hämtat en skottkärra där och då - vad mycket photoshoppande du hade sluppit. Tänk om du blir shopaholic på kuppen?
Tack Liselotte! Bilden är jättefin

# 43 Jag har skicka den på framkallning, så den kommer till er på posten inom kort!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Jag har i alla fall på alla klassvinnare, förutom två.Skamligt nog inte på Tejas Monela, vilket jag ber Teja om ursäkt för, men det körde ihop sig på slutet för mig av någon anledning…
Är det någon speciell ni vill se, hojta till. Annars kommer de sen i den andra resultatartikeln så snart Kicki fått klart med det.

fastnade Zonora på någon bild?
#44 Tack Julia!
Och stort grattis själv till den fina poängraden och extra roligt med 9:an på traven vi tycker hon är jättefin.Kom tyvärr helt av mig efter Cissi hade så gärna velat hört Rosas resultat.
Vill även passa på att gratta Liselotte och Dorotea till Biset. Det var ni verkligen värda.Vill också gratta alla andra utställare till era vackra russ.Sist men absolut inte minst så vill jag och min familj rikta ett jättestort tack till alla er som gjorde denna utställning möjlig,ingen nämd ingen glömd.
//Mvh Maria

Jag måste säga GRATTIS till alla som fått fina poäng :)

Har börjat lägga ut bilder på min hemsida nu - kolla in www.pernillahagg.se - men det finns många bilder att fixa till så det blir nog fler vad det lider.

Mina bilder kommer under kvällen. Har även på Jarita, Lovisa! =)
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

Nu ligger alla resultaten, med kritik ute på Mälar-Russ hemsida. Bilder kommer så småningom.
www.vikingponnycenter.se
Fy fasingen vad du är bra Agge!

Micklas är snyggast ;) Hihi ;)
Raider är en stilig herre han med! :D

#14 heh, nån smyger i trädet där bakom ;)

#65 Åh va fin!! Får jag använda den på hemsidan? Bland Monljus avkommor?!
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

#68 Ja självklart! :D

Är det nån som har en bild på Ernst Rolf?

#72, ja de tycker vi oxå, hade hoppats på en 9a eftersom han har fått e förut. Tack för bilderna!
# 72 Skulle tro att de ville ha en mer utpräglad könstyp. Det står utm rastup, ngt svag känskaraktär i kritiken.
Typ är ju både ras-, köns. och brukstyp i ett.

! Här har ni bästa valack…