Stackars gotlänningar ...
Dunder och brak är ju bara förnamnet just nu, klockan halv elva på kvällen … http://www.stormtracker.se/StormVue.html ….
Önskar att det kunde komma lite åska här också - luktfuktighet på 83% är INTE kul! *puh*
Det var rätt lungt här igårkväll måste jag säga. Vid tiotiden var det väl värst. Vi stod ute på gården och tittade ut mot skogen, väl där slog blixten ned ca 30 gånger och himlen lyste oavbrutet upp…

Joo det mullrade på mycket igår kväll/natt =S Jag hoppas att inte hästarna stressade upp sig nu när de skall tävla kväll :)

jag är på gotland just nu på semster, har inte hört någon åska, antagligen har jag sovit som en stock ^^.. men igår vid 10 tiden så lystes himlen upp hela tiden, men trodde dock att det var raketer xD
Raketer???? Nej ännu har ryssarna inte kommit :) Åskan låg nog mest ut över havet, vi satt på altanen och tittade, mest åskade det nog åt "snuckans" håll. ca. 1,5 mil härifrån. Synd???? Nej det är något helt annat! :) Hästarna var i alla fall lugna, bara en av hundarna reagerade lite.
Haha jo vi hörde åskan, vi låg på camping ute vid Snäck….tur att vi hade ett bra tält för det regnade nästan varje natt. Men det går bra så med fint väder på dagarna och regn på natten