God Morgon 6/8
God morgon Har inte återhämtat mig från helgen ännu Kommer inte ens ihåg om jag gratta alla samt tackade de som slitit med utställningen Så nu gör jag det GRATTIS ALLA KLASSVINNARE OCH ETT STORT TACK FÖR EN VÄLORDNAD UTSTÄLLNING Nu ska jag ut och stränga hö får se hur mycket det blir ska slå mera i veckan och ordna nya beten för di små Ha en bra dag och sköt om er
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Tack Malin för gratulationerna och den fina gula ryktlådan. Men jag måste nog säga att den lila var chicare. Tur man är född alldeles utan uns av fåfänga, så det spelar mig ingen roll.
Undrar om jag skall försöka jobba undn lite ägarbyten idag. Det skulle vara bra att få iväg sådana, när folk siter hemma i stugorna och väntar på dem.
Nu väntar frukost med te i mina nyvunna och fantastiskt fina bruna russmuggar.
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
God morgon, då ska jag ta och använda min sv.russavelsföreningsmugg till mitt kaffe som sällskap!
Den brukar jag bjuda kaffe i till mina hästvänner som har annan ras än russ. Ha det så gott!

God Morgon!
Jag är väll lite fåfäng så jag har placerat både Mugg, Bringare och Reserv BIS täcket på hedersplatsen i prishyllan så jag får ta kaffet i en vanlig mugg ;-)
Ha en solig dag i hela landet….
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss
Här skiner solen och jag har just kört äldste sonen till Arlanda. Några barnlediga dagar ligger framför mig, och det ska bli JÄTTEHÄRLIGT!
Fast sedan saknar man ju sina kottar desto mer innan de kommer hem igen …
i dag ska jag i alla fall stoppa in Hjördis i transporten och åka och träna körning hos en kompis i Jumkil. Det blir skoj! Och skönt att kunna vara borta hur länge som helst, utan att känna att man borde åka hem och vara mamma - laga mat, diska, tvätta, städa och allt sådant som faktiskt är helt urtrist i jämförelse med att vara i stallet! :)

En vanligt dag på jobbet… Nja inte riktigt! Har väl inte riktigt shunnit smälta helgens framgångar än! Nu börjar jag förstå vad som egentligen hände när jag kutade fram och tillbaka i ringarna!!
Det blev lång fotmassage både lördag och söndag och lite välbehövlig vila! =)
I eftermiddag ska jag ut och köra Micky som flyttade hem till mig igår! Ska se om jag får någon fart på pojkarna!
Tack Jerker och Mickis för all hjälp i helgen!!
Grattis Liselotte till BIS och 10-poängaren!
Det ska bli kul att se alla bilder sen! =)
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

God eftermidag :) Här var det fint väder på förmiddagen men sen så blev det molningt och trist men det är ännu ganska varmt :) Idag har man vart och gjort lite ärenden och kollat startlistor till fredagens dubbeltrav men söndagens hade inte kommit men alla får ha en fortsatt bra dag :)