Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettallmänt
Läst 855 ggr
Tittut
0

Dagens stora tack 4 augusti

Ett jättetack för ALLT som är gjort inför, under och efter utställningen på Sundbyholm, av våra slitvargar Agge, Ebbe, Jajja, Sanna, Pillan, Nella och Totte, som när vi andra åkt hem,  bar, packade, städade, mockade- jag antar att de håller på än…

Och till Helena för allt jobb med anmälningar, katalog osv. Till Yvonne som jagat sponsorer med den äran!

Jag hoppas att ingen är glömd, och är det så är det för att jag är lite för trött för att tänka klart, men jag vill bara skriva ner detta nu innan det glöms bort.

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Chirak-96
0

Kan bara hålla med Liselotte, en helt fantastisk dag man sent kommer att glöma. Grattis till BIS förresten.

GAJarhult
0

Grattis Till Doroteas många poäng.

ryttarn
0

Kan bara instämma i "lovsångskören" till alla som slitit för att få till en så bra utställning.

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

Stuteri-Ekslatt
0

Grattis till era fina placeringar.

[Grabbarna-A]
0

Grattis allihopa, vad kul det var att få se så många fina hästar.

entill
0

Tack Liselotte för att du uppskattade vårt slit! Ditt inlägg här fick mig nästan slagrörd. Är så himla trött så man skulle kunna peta omkull mig, men det är då jag jobbar bäst.

Agneta Hecht, medarbetare på gotlandsruss ifokus

www.vikingponnycenter.se
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ!  ~~

Tittut
0

Slagrörd? Vad är det? Liknar det rårörd, för det är så jag kände mig i går kväll när jag åkte hem!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

entill
0

Ungefär.

Agneta Hecht, medarbetare på gotlandsruss ifokus

www.vikingponnycenter.se
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ!  ~~

[Croneld]
0

Jag njöt av hela halva dagen, av välordnad utställning, vackra russ och härligt väder. Bra jobbat. Tyvärr såg jag inte klassen jag själv sponsrat. Skrattande

Teja-Bea
0

Någon som vet om Pernilla Hägg har hemsida? Jag vet att hon fotade på utställningen och att hon fick en kanonbild av Tejas Monela! Den bilden vill jag ha!!

Tack för en härlig, omtumlande lördag!

Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~

Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

PernillaJ
0