Godmorgon 4 Augusti
Godmorgon alla russin älskare…..
Då var bilen packad och snart hästen lastad för en tur till Eskilstuna och Generalmönstringen. Nu gäller det bara att hålla tummarna….
Gårdagen blev tämligen lyckad genom att Mercan vann strax före Troll Twix i bygdetravet. Det innebar att Troll Twix blev byggdetravchampion genom en vinst och två andraplatser, Stålt hästägare och två glada kuskar igår….
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss
Gomorron alla =)
Lycka till på generalmönstringen idag!
God Morgon!
Hoppas det går bra och att ni får bra väder under GM. Här är det grått och trist, men inget regn. Själv ska jag inte göra så mkt idag kanske åka och shoppa om illamåendet går över.

Godmorgon, lycka till alla som ska på utställning och GM. Hoppas vi får fint väder.

God morgon!
lycka till nu alla på generalmönstring och utställning alla som ska dit! jag sitter hemma och håller tummarna för "mina" hästar på utställningen..
typiskt att "någon" skulle bestämma att vi skulle ha kräftskiva just denna dag (jag) om jag hade tänkt efter lite till hade jag hellre åkt till eskils..
God förmiddag!
Här är vädret så tråkigt idag också. Regnet hänger i luften och jag har verkligen ingen lust att gå ut. Trist att det alltid ska vara dåligt väder de få dagar jag är ledig från jobbet.
Lycka till alla i Eskilstuna idag!

God dag!
vaknade nyss nästan, var på jägersros kvällstrav igår. Lyckat, Zamir sprang in på en 2a plats, verkligen inte optimalt lopp då han fick gå ensam mestadels. Filur kom 3a efter ett snyggt lopp :)
Idag ska ja börja sätta igång Ina Roll igen :)

#7 grattis!!

#8 Tack :)
grattis på födelsedagen!
Hoppas cokå att det går bra för alla er som är i Etuna på GM och utställning! :) Önskar att jag hade anmält, men vi får väl ses på Guldruss i stället!

Tack :)

grattis..?????
Grattis Odena :)
#7 Gratulerar på födelsedagen!

Åhh tack allihopa :)