Inkörd 3-åring säljes!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Uniform
Bleksvart Russhingst F.2008 127cm
e. Panter 593 rek 2.07,9 (41p)
u. Karamell 3985 rek 2.06,9 Diplom 42p utställd 43p
ue. Rasputin 449 rek 2.15,3
Fardern Panter har tävlats sparsamt och innehar rekordet 2.07,9. Hans första föl-årgång blir 4år iår. Panter har varit borta från ponnytravet under 2år men tränas nu för start igen hos sina nya ägare.
Modern Karamell är gudbelönad med upp till 43p och har tävlats med fina placeringar. Uniform är riktigt travstammad, även hans mormor Kanelia (Elitsto) har tävlat och vunnit drygt 10 gånger samt sprungit in över 9000kr.
Uniforms helbror Talang gjorde 9 starter som 3åring förra året och det resulterade i 1-4-1 2.400kr insp samt rekordet 2.21,7 volt.
Avelsvärderad Sjonhem Gotland 2011 med poängen 77688=36p ej gdk.
Har pass & chipp.
För pris och mer info vänligen kontakta uppfödaren Börje Johansson, Gardsby Russuppfödning Gotland tel 0498-488030 (kvällstid)
Igår vann Uniforms helbror Talang på skellefteåtravet på nya tiden 2.17. En rekordsänkning på 4SEK i årets första start! Är det verkligen ingen som är sugen på denna hästs helbror?
såld!
#2 Härligt! Grattis! Vart hamnar han?
#3 Båda Pantersönerna Tweed och Uniform har sålts men jag vet inte vart? Skall fråga Börje sedan kontaktar jag dig med en gång.
Tänk att det skulle ta tre år innan denna kille kom iväg…?!
#4 Har du bilder på båda dessa herrar som vi skule kunna få låna? Eller har vi redan fått bilder tidigare? Vet att jag fått några men kommer inte ihåg på vilka.
Kan jag ta fotot på Uniform till vår hemsida?
Var så God.