God morgon 2 augusti
Hej alla!
Sitter på bibblan i Harmånger och kollar eposten. Vi far hem idag efter en vecka i vackra Hälsingland. hem och bada hingsten!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

God morgon!
Världen är hel igen, har äntligen fått ett nytt modem istället för det som antagligen åskan tog förra veckan. Det mobila är väldigt långsamt hemma.
Nu börjar bitarna falla på plats inför lördagens aktiviteter, men än finns mycke förberedelser kvar. Ska åka ut till Sundbyholm redan i dag med an del grejor.
Agneta Hecht, medarbetare på gotlandsruss ifokus
www.vikingponnycenter.se
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ! ~~

god morgon eller snarare god förmiddag =)
idag ska jag starta Hults Admir i lilla kajsa warg loppet ska bli super kul!!

Godmorgon!
Säger som Universum, även jag åker idag till Örebro för att starta i Lilla Kajsa Warg med Golf. N E R V Ö S är bara förnamnet.
#2 #3 Lycka till !
Idag ska jag nog bara släppa upp hästarna på bättre bete och ta det lugnt.

En lugn dag idag. Jobba till 18:00. Sen ska jag ut till Syndbyholmstrakterna och hälsa på 2-åriga Tejas Jarita.
Även för mig börjar bitarna falla på plats inför lördagen. Har en sträng tidsplan… Sen får vi se om den håller!!
Julia! Lycka till med Golfen idag!! Håller tummarna för er!
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

Tusen tack!!

Hej Hej lyca till med starten bägge två hinner inte skriva ska vända hö och försöka planera in en sanering av Timpan ha det och må gott
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Jag önskar nästan att jag hade anmält Hjördis också till lördagens aktiviteter, men min bil går inte riktigt rent, så jag vågar inte ge mig ut på en så lång tur [[minns inte om jag skrivit det tidigare, jag börjar bli virrig/virrigare!]]
I dag däremot ska jag köra med Hjördis. Hoppas på sällskap av en stallkompis, och så ska jag ta fram giggen!

God eftermiddag… Idag är det molnigt men uppehåll här och jag är super förkyld men jag fick iväg till stan och dela ut tidningar för GRTK så nu är jag helt slut så jag måste vila och hoppas det är bättre till imorogn då de är Gotlandslöpningen :) Ha en bra dag :)
Go´kväll! I dag smög jag mig upp innan de andra i famliljen hade vaknat och stack ut i skogen, med min svampkorg. Oh, vad härligt det är att gå omkring alldeles själv! Nu sk jag gå ut och promenera med GerTi och pyssla med henne i stallet en liten stund.
God kväll!
Hoppas alla haft en bra dag! Själv har jag jobbat 12 timmar idag, så jag är helt slut! Har lyckats sälja en häst till också (shettis), så jag är mer än nöjd med dagen!
God natt! :-D

Hoppsan det har visst blivit ny dag igen!
Har just kommit hem från en runda med några ponnymätningar och hann med en tur till Ljusterö på vägen för att hämta hederspriserna till helgen. Det verkar vara ponnytävlingar på gång igen då alla ska ha sina ponnyer mätta denna vecka! Bilen är fullpackad med rosetter, plaketter och priser så jag vet inte hur vi ska få plats med allt annat som behöver med. Kommer säkert att glömma hästarna i bara farten, ska försöka hinna tvätta dem innan vi åker men för säkerhets skull har jag köpt en ny flaska pälsglans

Ni åker väl redan på fredagkväll, så ni kan ju bada hästarna när ni kommer fram. Fimms bra badrum för hästar där.
Agneta Hecht, medarbetare på gotlandsruss ifokus
www.vikingponnycenter.se
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ! ~~