Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettallmänt
Läst 1537 ggr
LouiseS
8

Grattis Marika och Rapsodi...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

… till segern i Maraton igår. Ni är sååå duktiga! Tungan ute

Jag har ju förmånen att äga min drömhäst - Rapsodi 4822.

Rapsodi är ett diplomsto och flerfaldigt guldbelönad på utställning. Hon är ett fantastiskt fölsto men nu framförallt en sjuhelsikes körhäst. Hon blev inkörd som treåring men sen direkt in i fölboxen i två år, sattes i vagn igen förra sommaren. Men from mars i år började Marika lite smått träna henne och nu har hon avancerat rejält i klasserna. I precisionen är hon startad i elit svår, i dressyren nationell medelsvår och nu senast nationell lätt i maraton. Matte är stolt.

Kika gärna in på fotografen Martin Svärds sida och titta på några "fartiga" bilder.

http://www.martinsvard.se/ridsport/HORK-120702/content/120702_70_large.html

silarp
0

SÅ härligt! Grattis!!!

GranoStall
0

Kul! Skrattande

//Cecilia

Wruss
1

Grattis Louise till din fina ponny! Fina bilder!

… och grattis till Marika med team.

Snoffan03
1

Jag är så otroligt glad att få äran att köra denna dam! Hon är så toktrevlig å alltid positiv å framåt!

Skickar med en annan bild från tävlingen i måndags, det var verkligen fullt ös på henne! Skrattande

Tack Louise!!

//M

Snoffan03
1

Å här en annan bild från hennes debut i Nationell MSV klass i dressyrkörning. Hon gick tokbra å var endast 2 straff från seger! Skrattande

giffan
0

Kan man ev få låna någon bild till en hemsida på Rapsodi?

Hjälper ägaren till hennes mamma att göra en fin sida och då skulle det vara roligt med bilder.

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

Lena90
0

Grattis! :D

Carpe diem!

LouiseS
0

#6 Kolla med Marika Strömberg, "Snoffan03", här på iFokus, Själv har jag inga rättigheter till några bilder så att jag kan låna ut dom.