Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 502 ggr
Anna-Uppsala
0

Godmorgon 29 juli - söndagmorgon

HOHO, jag är först!!!! :)
Ska strax åka till stallet och släppa ut hästarna, ska bara dricka upp morgonkaffet (med mycket mjölk i …) först. Hoppas magen tål kaffeslurken, för min själ behöver verkligen kaffe så här dags på morgonen! :)
Ute skiner solen och det blåser. Det är faktiskt lite höstkänning, fast det bara är i slutet av juli. Men det gör ingenting - jag gillar hösten.
Nu ska jag skicka detta, så ingen annan hinner före - tjohej!!!

karisma
0

Hur har du sovit i natt Anna som är så tidig är det för lite kaffe eller ? I dag har jag inte ställt någon klocka så det blev att sova till sju ska fixa med min skitiga bil så man kan se lacken Sedan skall grannarna och jag blocka bort riset efter  vägen sonm jag slog förra veckan Det är ju bara jag som har en traktor (lila). Sedan blir det väl lite träning med någon pålle Ha det

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriSolo
0

Gofmorgon godmorgon! Idag har vi sovit till åtta!!! Det är mulet ute och har regnat ännu mer på vårt slagna ensliage. Det skulle ju inte regna!!!!

Vi ska förbereda mer för semstern idag, och så hoppas jag att vi kommer t med hästarna också…

[Croneld]
0

God morgon! Oj,oj har det verkligen blivit den 29 juli? Var tog sommaren vägen? Jag gillar också hösten, men det är ett bra tag kvar till dess! Men kantarellerna har ju kommit, igår var jag och min granne ute igen, vi plockade en jätte korg med stora gula godingar. Ha en bra dag!

ryttarn
0

God morgon!

Höst? Nä, först vill jag hinna ha lite semester…..

Idag blir det till att göraiordning hage till Linas nya kärlek, en 4 årig shettishingst som vi skall ner till Ekssjö och hämta imorgon. Hoppas hon får ha lite mera tur med sina shettisar nu, har haft en himla otur ett tag med hästar som bara inte vill springa….

Nu har kaffet runnit igenom och äldsta dottern har kommit in från stallet så då blir det frukost….

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

JuliaS
0

God förmiddag!

Har tillbringat morgonen i stallet med schamponering av Halla som ska till Väskinde på premiering. Ska det räcka till ett diplom? Återkommer om det i kväll. Ha en fin dag…

NovaRoll
0

God förmiddag!!!!Hösten är HÄR….änderna och svanarna kommer i formation och samlas nere i viken, ovanlit tidigt, brukar inte ske förrän september-oktober och det har inte varit brittsommar…………………………..

juliapettersson
0

Godmorgon!
Idag ska granntjejen och jag köra snabbjobb med Grann (e.Ruffsen) & Golf. På torsdag bär det av till Örebro med Golf, som startar i Lilla Kajsa Warg-loppet, och Grann ska kanske göra comeback efter ett år med massa motgångar, på Eskilstuna den 5/8.

garrilina
0

God morgon! Här är det fortfarande morgon sov fram till 9 idag, så frukosten är nyss avklarad.

#5 Vi håller tummarna här för att Halla får sitt diplom, Lycka till!

Odena
0

God eftermiddag :) Jag har precis kört ett snabbjobb med Odena och hon var riktigt fin och jag hoppas hon visar det på dubbeltravet :) Sen i kväll så skall jag köra sippan lite och sen bada henne så hon är fin till premieringen i Lojsta jag hoppas på 37p men hade vart kul om hon kunde nappa åt sig ett poäng men jag tror inte det ;)

JuliaS
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nyligen hemkommen från Väskinde premieringen och är glad och nöjd med vårat resultat. Halla fick diplom och blev bästa russ för dagen. För in resultat på samtliga russ senare i kväll, om ingen hinner före…

Bifogar en bild på Halla när hon kommit hem till gården

garrilina
0

GRATTIS till Hallas avelsdiplom, det blev Kurants 10:e avkomma med diplom.

Anna-Uppsala
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Grattis Halla! Vilken sötnos! Hon har samma uppsyn som Gerda faktiskt! :)
Det där med höstkänning har jag fått äta upp. Här har det varit kvavt, åskat och regnat om vartannat hela långa dagen. Suck, trist! Hoppas det är bättre i kväll när jag ska ut och köra! :)

GAJarhult
0

Grattis Julia till Hallas Diplom. Nu ska jag ut å plocka kantareller. (höst?)

SigneK
0

Grattis Julia! Hon ser fin ut!

[Croneld]
0

#10, Ett jätte grattis, grattis!

Maila bilden (eller om jag får kopiera den från den här tråden) till mig med information om Halla, om du vill vara med i diplomstopresentationen till hösten till christina@croneld.eu