Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettköpes
Läst 2895 ggr
silarp
0

Vitt visningshuvudlag i läder

storlek ponny el  cob, (även dylikt i storlek full kan vara av intresse)
Allt av intresse! (el tips om vart man kan köpa nya vita läderträns-utan att dom kostar tusentals kronor!)

Tusen
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är en länk till Agge som syr snabbt, snyggt och till ett överkomligt pris.

http://www.vikingponnycenter.se/Utstallningstrans.htm

ErikaAndersson
0

Hur får man kontakt med ovanstående?

silarp
0

hemsidan enligt länken, där finns en kontaktsida..

letar vidare, hade inte tänkt riktigt den prisklassen..

strindberg07
0

Ett galoppträns!! 😃Men det är gjort av plast, men lätt att hålla rent!

strindberg07
0

Tror att det finns i helvit färg! Hoppas att du hittar det du söker!! 🙂Tränset kostar 620 :-

PernillaJ
0

Vitt syntethuvudlag för 395 kr finns hos Feed'n'race i Veddige, www.feednrace.se

Fast inget går upp mot handgjort i läder förstås.

silarp
0

nä, handgjort i läder är ju såklart både bäst o snyggast, men jag vet att det finns träns av billigare enklare kvalisort som ändå håller helt ok,, har haft flera i olika storlekar, men nu är mitt "sista" på upphällningen…
Syntet går bort, men jag har FÖR mej att pfiff haft förut…. letar o letar…..
3-400 funkar ju bra, även för begagnat. Kan tänka mig ge nån hundring till oxå för nytt såklart, men uppåt tusenlappen tycker jag är för mycket för det lilla man använder dom..

entill
7

Vem pratar om tusenlappar? Jag tar 600:- för ett utställningsträns (inkl. ledtygel) och det är i princip självkostnadspris. Det är handsytt i Tärnsjöläder. De vita är visserligen inte Tärnsjö, men ändå i läder av god kvalitet. Har man inga moraliska eller miljömässiga betänkligheter kan man nog få tag i träns för någon hundring, men då är de av asiatiskt ursprung, med allt vad det innebär, barnarbete, garvat med tungmetaller och andra giftiga kemikalier.

Agneta Hecht, medarbetare på gotlandsruss ifokus

www.vikingponnycenter.se
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ!  ~~

C-Ainerud
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#8 vi är jätte nöjda med det vi köpte av dig, vilket hantverk! och bra pris dessutom :)

silarp
0

ifrågasatte aldrig hantverket och håller med dig ang. betänkligheterna, -som bonne önskar man att alla tänkte så vid alla inköp…
Men jag tänkte mig något billigare nytt, eller helst begagnat denna gång.