Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettavelshingstar
Läst 1247 ggr
entill
0

Generalmönstring på Sundbyholm

Uppmaning!

Ni som skall visa hingst på Sundbyholm 4 aug. och vill ha box till hingstarna uppmanas meddela mig det snarast. Vi har bara ett begränsat antal boxar till vårt förfogande. När alla hingstar som önskar, fått box, kan ev. även några andra russ få.

Maila mig malar.russ@bredband.net

Agneta Hecht, medarbetare på gotlandsruss ifokus

www.vikingponnycenter.se
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ!  ~~

entill
0

Ooops! blev fel mailadress. malar-russ@bredband.net ska det vara

www.vikingponnycenter.se

juliapettersson
0

Finns det inte ens boxar till dem som ska vara med på både utställningen och travtävlingen dagen därpå och behöver övernatta?

ryttarn
0

#2 Om du mailar går det säkert att ordna. Även om alla boxar är upptagna under Lördagen så kan du säkert få en box under em att ha för övernattning….

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

entill
0

Möjligt att det finns boxar för travarna från lördageftermiddag, men det får du kontakta EPS om. Mälar-Russ har fått ett antal boxar från fredagkväll till lördageftermiddag och det är bara de jag kan svara för.

www.vikingponnycenter.se

Ylva_Sundbyholm
0

#2 Skriv på din anmälan att du kommer att övernatta så ger vi dig en box som du även kan använda under natten.

Ylva

entill
0

#5 Du menar väl anmälan till travtävlingen! Kommer EPS att ha tillgång till boxar redan från fredag? Bra att veta så det slipper bli dubbelbokat eller att hästarna behöver byta box på lördagen.

www.vikingponnycenter.se

Ylva_Sundbyholm
0

#6 ja jag menar anmälan till travtävlingen.

Nej vi har inte tillgång from fredag, men för att få det lättare på söndag morgon och folk slipper byta boxar så är det lättare om vi vet vilka som skall sova över för då får dem uteboxar (endast dom vi har tillgång till under naten).

entill
0

Va bra Ylva! Vi kan väl stämma av detta när vi fått in anmälningarna, så att det funkar så bra som möjligt.

Det kommer att övernatta en del folk i klubblokalen redan från fredagkväll och till söndag. (sådana som skall vara med båda dagarna)

När måste man anmäla till kval 5 aug.? (har inte fått klart alla papper än, men de är inskickade)

www.vikingponnycenter.se

Ylva_Sundbyholm
0

ja det vore kanon. om du kan skicka över alla ni har gett boxar så kan jag stämma av det mot startlistorna så de kan stå kvar i de boxarna hela helgen.

Sista anmälan till hela dagen är på måndag den 30 juli. Hoppas att ni får allt klart tills dess! Vem är det som ska kvala?

entill
0

Det är gamla "Herta" Charlen 13 år, som också är med på utställningen. Hon var ju med på travlägren i är, och kan kanske klara kvalgränsen.

Anmäler man på samma blankett som till tävling? Måste man faxa, eller går det att maila? Har ju inte kvalat någon de senaste 10 åren.

www.vikingponnycenter.se

Ylva_Sundbyholm
0

kul!

Du kan maila anmälan till eskilstunaponnytrav@hotmail.com, eller faxa på 016-963 05. eller ringa in anmälan på måndag mellan 17 och 19 på 016-963 02.

du använder samma blankette som till vanliga lopp. skriva kval kat b, istället för propp nr.

Ylva

entill
0

putt

www.vikingponnycenter.se