Godmorgon 27/7
Fredag igen, tiden bara rusar iväg! Här i stan är det PDOL, Pite Dansar och Ler, en härlig festival med massa bra artister. Stan är full med folk och det är marknad hela dagarna, så det blir massor att göra i butiken idag och imorgon. Dimman ligger tät över oss just nu, och vi hoppas kunna slå ut för ensilage i helgen. Hästarna har fått ett till varmblod till sällskap, nu är det två flockar i hagen. Nu blir det frukost innan jag ska ut och amta alla djur, sedan blir det jobb hela dgen. Ha det bra alla!!

god morgom i dag blir det att röja lite innan reget kommer det finns ju alltid något att göra Ska nog ge mig på gräsmattan och till kvällen blir det killarna de behöver lite träning ha det gott
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Godmorgon!
Här vräker regnet ner. I em ska vi till vet med Driffi och se om vi kan spruta igång brunst på henne. Har varit struligt med henne i år… I övrigt blir det nog storstädning av huset som gäller….
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

Morrn morrn! Eller god eftermiddag kanske det heter vid den här tiden!
Här i Eskilstuna är det ömsom regn, ömsom sol. Vädergudarna verkar inte kunna bestämma sig..
Idag blir det jobba hela dagen för mig. Slutar kl. 17 i eftermiddag och börjar sedan kl.22 igen… Sen blir det 100% stallet hela helgen! Jag ska leta igenom gömmorna efter utställningstränsen och se hur många jag hittar. Sen blir det att köra Pirita en sväng. Och träna utställning med Pirana.
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus