Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 420 ggr
[Croneld]
0

God morgon! 26 juli

Vad härligt med alla kataloger som trillar in och det finns verkligen, om man har tid, många tillfällen att ställa ut eller åka och titta på russ. Ha en bra dag!

karisma
0

God morgon det  så skönt när solen lyser Läste katalogen om generalmönstring hadde startnummer 13 och sist i klassen. jaha undrar vad det betyder Det nr brukar ju vara oturs nr men min fina fölunge är ju född till och med fredag den 13 så det är nog mitt nya tur nr. Ha det gott

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

MagganS-B
0

God morgon, fortfarande ingen dator! Jobbar! Här lyser solen runt hela Gotland, men inte PÅ Gotland! Ha en bra dag!

Asagard
0

God förmiddag!

Har inte skrivit här på jättelänge känns det som. Tiden räcker inte till. :-(

Har tagit sovmorgon för första gången på länge. Har jobbat 11 dygn i sträck vilket jag inte är riktig van vid. Har börjat runt 6.00 redan + att jag tre dagar jobbat kväll och morgon-lunch på samma dag. Tur att jag fick 1 dag ledigt i alla fall innan jag börjar jobba igen. Är dock ledig måndag och tisdag, för då är det änligen dags att visa upp 3-årsstona för diplom. Inte för att jag hoppas för mycket, men jag hoppas i alla fall. :-D

Anna-Uppsala
0

Asagard: Lycka till! :) Ska hålla tummarna!!!
Här fortsätter färgblaskandet, och nu ska jag försöka få ungarna att tömma sitt rum, så vi kan få in en loftsäng där i morgon fm.
Ponnyerna har fått vila, och de verkar trivas gott med att softa i hagen. Måste dock snart sätta igång - kvalitets (Hjördis) och Guldruss (Gerda) hägrar ju där framme! :)

Chirak-96
0

God morgon, har just tittat igenom katalogen för mälarruss utställning på sundbyholm den 4 aug. Så många härliga russ människor man kommer att träffa, ska bli jätte kul.

# 1 Skulle tro att du kan räkna 13 som turnummer från och med nu!!! Själv har vi nummer 100!

Odena
0

God Natt :)

Idag har jag tränat pållarna och så har man vart och sett trav. Ett häftigt russlopp med strid in på mållinjen men då tyvärr ena hästen galopperade =S Mitt favvis varmblod Black Sabbath startade också men galopperade i starten, han gillar inte när killar kör det skall vara tjejer ;) Så sov gott nu allihopa :)